دانلود JewelCAD Pro v2.2.1 نرم افزار طراحی طلا وجواهرات
جواهرات به مثابه مجسمه های کوچکی هستند که نه تنها ایده اصلی مجسمه روی آنها پیاده شده بلکه به صورت کاربردی بر روی بدن افراد قابل حمل می باشند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای طراحی جواهرات را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. JewelCAD Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی طراحی جواهرات می باشد.این نرم افزار به صورت حرفه ای و سه بعدی اقدام به طراحی جواهرات می کند.اکثر جواهرسازان از دستگاه های تراشکاری جواهر برای ایجاد نقوش بر روی جواهرات استفاده می کنند.با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح های جواهرات خود را به صورت شیک و سه بعدی طراحی و بر روی دیسک یا فلش ذخیره و در دستگاه های تراشکاری بارگذاری کنید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
طراحی طلا وجواهرات به صورت حرفه ای
طراحی جواهرات به صورت سه بعدی
قابلیت بارگذاری طرح ها در دستگاه های تراشکاری
و...
 
 

 



 

 دانلود AKVIS MakeUp 2.5.313.8635 نرم افزار گریم و آرایش صورت
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری پرطرفدار از کمپانی AKVIS را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. AKVIS MakeUp نام نرم افزاری قدرتمند برای آرایش صورت، پوست و رفع ایراد های جزئی تصاویر است.این نرم افزار با بهبود پرتره های تصاویر و ترمیم خودکار ایراد های تصاویر جلوه ای بسیار زیبا را با تصاویر می دهد.اکثر مجلات مد و زیبایی حال حاضر جهان،از نرم افزار AKVIS MakeUp برای آرایش تصاویر مدل ها یشان استفاده می کنند.در واقع این نرم افزار در محیطی اشباع شده از امکانات و وسایل آرایشی به صورت حرفه ای اقدام به آرایش های مختلف روی صورت می کند. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
گریم و آرایش صورت به صورت حرفه ای
دارای کاربران میلیونی در سرتاسر جهان
بهبود پرتره های تصاویر و ترمیم خودکار ایراد ها
استفاده ی آسان و سریع
و...

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- فایل AKVISTrialReset را در محل نصب نرم افزار کپی نمائید و اجرا کنید.

 


 



پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 11:36 ::  نويسنده : مصطفی عباسپور

 

 دانلود بازی LEAGUE OF LEGENDS V1.0.0.141 افسانه ی کهن
 
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
طولانی ترین بازی قرن با 1.3میلیارد ساعت گیم پلی !

نام بازی: LEAGUE OF LEGENDS - V1.0.0.141
پلتفورم : pc
ژانر: RTS, Action, RPG, Online
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان:  English
کرک : Not Required
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
نوع انتشار : Official
مد بازی : 
حمایت توسط : Riot Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
 
 
بازی league of legends بر اساس مود معروف dota ساخته شده و به جرات می توان گفت بهترین بازی است که از روی این مود بازسازی شده حتی از خود dota هم بهتر می باشد .سازندگان بازی با گذاشتن قابلیتهای جدید در  بازی باعث این مهم شدند که بازی فوق العاده اعتیاد آوری در اختیارشما باشد.
 
 به عنوان مثال شما می توانید در هرکجای نقشه که باشید با زدن دکمه b به خانه برگردید و خود را ریکاوری نمایید همین مورد جزئی باعث شده بازی خیلی سریع شود و  چیزی که واقعا کمبودش در  dota و whon احساس می شود و خواهد شد .نکته ی دیگر آن  که قدرت تاورهای بازی هست که خیلی قویی بوده  و به راحتی قابل نابودی نیستند.در ضمن بازی گیمر را بخاطر مردن جریمه نخواهد کرد و مانند بازیهای هم سبک باعث کسر شدن پول از شما نمی شود. همین نکات کوچک باعث شده بازی فوق العاده لذت بخش شود. اگر فکر می کنید نوآوری های بازی فقط به همینجا ختم میشود سخت در اشتباهی هستید! گیمر کار خود را با لول 1 شروع می کند. که باید قهرمان خود را از میان  7قهرمان پیش فرض که هر هفته به صورت خودکار عوض می شوند انتخاب نمایید. با هر مسابقه ای که در این بازی خواهید داد مقداری تجربه و پوینت کسب می کنید.با تجربه می توانید در صفحه Masteri قابلیتهای جدیدی باز نمایید. که شامل سه حالت حمله میباشد.،دفاع و لوازم جانبی و ....با پوینت نیز قادر خواهید بود تا قهرمان های جدید را باز نمایید. و یا در صفه run برای قهرمان های خود وسیله های جدید تهیه کنید. یکی از بهترین قابلیتهای بازی همین دو صفحه هستند که تاثیر آنها را در بازی احساس می کنید. اما به هیچ وجه باعث از بین رفتن بالانس بازی نخواهند شد. از دیگر نقاط قوت بازی می شود به گرافیک زیبا و حیرت انگیز بازی اشاره کرد. که در عین سادگی دارای جزئیات بسیاری است طراحی هیرو ها واقعا شگفت انگیز است و هر کدام داستان مخصوص خود را دارند و با رفتن به قسمت champions در پروفایل خود قادر خواهید بود تا داستان های مربوطه را  بخوانید. سازندگان بازی برای هر قهرمان لباسهای جدید طراحی کرده اند. که فقط با پول واقعی قابل خریدن هستند. البته تعداد کمی از قهرمانان مثل ashe کاملا از بازی dota کپی شده اند. اما بیشتر قهرمانها مثل annie طراحی خلاقانه و جالبی دارند از نکات منفی بازی می توان به لانچره تخیلی آن اشاره کرد. که بعضی اوقات گیمر را مجبور خواهد کرد آپدیت دوباره برای بازی دریافت نمایید.هر چند که قبلا این مهم را انجام داده باشید. در کل روند بازی آنقدر جذاب بوده که  بتوان از این مورد نه چندان جزئی گذشت در آخر باید گفت که چنانچه دنبال یک بازی آنلاین جذاب و اعتیاد آور می گردید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. 
 
 
 
 
 
  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
 



پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 11:6 ::  نويسنده : مصطفی عباسپور

 

دانلود انیمیشن The Lorax 2012
|  انیمیشن The Lorax محصول 2012 با کیفیت DVDRip |

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی
سال انتشار :2012 
ستارگان: Zac Efron, Taylor Swift and Danny DeVito
کیفیت :خوب DVDRip
انکودر : Demitos@Ganool
زیرنویس فارسی :ندارد
اطلاعات کامل: IMDB
امتیاز: 6.5
زبان: انگلیسی
خلاصه داستان :
تد ، پسری 12 ساله ایست که در دنیای زندگی می کند که همه چیز غیر از انسان ها غیرواقعی و مصنوعی هستند.در این دنیا او عاشق دختری زیبا به نام ( اودری ) می شود و قصد دارد یکی از آرزوهای او را براورده سازد و آن آرزو این است که باید یک برگ از درختی واقعی پیدا کند.تد با یک موجود چموش جنگل به نام لوراکس همراه شده و در پی یافتن این درخت واقعی می باشد که....

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 

دانلود انیمیشن The Lorax 2012

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

 راهنمای عمومی رفع ارور اکسترکت:

اینجا کلیک کنید


 



 

دانلود Dream Aquarium Screensaver v1.234 - اسکرین سیور آکواریوم رویایی

Dream Aquarium Screensaver یک محافظ صفحه نمایش بی نظیر است که آکواریوم مجازی زیبایی را بر روی مانیتور شما شبیه سازی می کند تا از تماشای حرکت ماهی های رنگارنگ و مجازی آن لذت ببرید. داشتن یک آکواریوم مجازی و دیدن زندگی ماهی ها، غذا خوردن و حرکت آن ها لابه لای گیاهان آکواریوم که به صورت کاملاً سه بعدی در مقابل چشمان شما خواهد بود می تواند بسیار آرامش بخش باشد.

از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:
- حرکت های واقع بینانه ماهی ها
- شبیه سازی هر آنچه در محیط یک آکواریوم واقعی خواهید دید، حتی حباب  های هوا
- محیط رنگی جذاب و پویا، تغییر پرتوهای نور و تکان خورد گیاهان هنگام حرکت ماهی ها
- شبیه سازی دقیق ماهی ها با حرکت چشم و دهان
- امکان تغییر تنظیمات و حذف یا اضافه نمودن ماهی ها
- نمایش یک خرچنگ در پایین آکواریوم
- و ... 

 



 

دانلود Top Gear 2009: S13 - مستند تخته گاز: فصل سیزدهم

Top Gear یکی از بهترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی است. این برنامه که توسط سه مجری پر انرژی اجرا می شود ، از شبکه BBC پخش می شود و به بررسی تخصصی و تست جدیدترین اتومبیل های روز دنیا می پردازد ، از معایب و برتری های آنها نسبت به یکدیگر می گوید و به طور کلی خودرو را آنالیز می نماید و در حین انجام این کار حس بسیار خوبی به بیننده می دهد گویی که در آنجا حضور دارد و از نزدیک این مراحل را مشاهده می کند. ریچارد هموند که به اجرای این برنامه می پردازد غالبا سوار اتومبیلهای پرسرعت شده وانها را تست میکند. در راستای این مقایسات، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی را خلق میکند که هر بیننده ای را میخکوب می نماید. سفر به مکان های مختلف ، دیدار با شخصیت های گوناگون ، هیجان و بالا بردن سطح اطلاعات در رابطه با خوردرو های روز دنیا و چگونگی عملکرد آنها را می توان از ویژگی های این برنامه دانست. همچنین این برنامه زیبا در هر قسمت یکی از شخصیت های معروف را دعوت می کند و او را به انجام مسابقه و رانندگی فرا می خواند.

 



 

دانلود Pro Evolution Soccer 2012 + PesEdit Patch 3.5 - بازی فوتبال تکاملی 2012 + چ
(91/4/24) تغییرات:

پچ جدید با نام  PESEdit 2012 Patch 3.5 اضافه شد.

بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).

حرکات مدافعان و دروازه بان نیز به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت نموده و کاملاً نزدیک به واقعیت است. قابلیت های  دیگری هم مانند امکان قرار گیری کاربر به جای بازیکن، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه نیز امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان، چهره ها، ورزشگاه ها، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله، دفاع، دریبل و ... را فرا بگیرد.

ویژگی های بازی PES 2012:
- بهبود هوش مصنوعی بازی
- کنترل همزمان دو بازیکن
- کنترل بهتر توپ
- بهبود حرکت مدافعان و دروازه بان
- گرافیک زیبا در طراحی حرکات بازیکن، چهره ها و ...
- و ...
 

 



  دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 5 قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

اینترنت دانلود منیجر یا Internet Download Manager و به‌ اختصار آی‌دی‌ام ،یک نرم‌افزار مدیریت دانلود متن بسته ‌است که تنها برای سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌است. این برنامه می‌تواند به مدت ۳۰ روز توسط کاربر آزمایش شود ولی در پست امروز وبسایت میهن دانلود،می توانید نسخه جدید آن را به همراه فایل های رجیستر دریافت کنید و آن برای همیشه فعال کنید.بدون اغراق می توان گفت این نرم افزار به عنوان پرطرفدارترین نرم افزار مدیریت دانلود شناخته می شود و دارای چندین هزار کاربر از سرتاسر جهان است. آی‌دی‌ام سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد و کاربران می توانند با حداکثر سرعت فایل ها را از اینترنت دریافت کنند. شتاب دهنده ی دانلود، اين دانلود منيجر بدون اغراق یکی از قویترین الگوریتم های برنامه نویسی در جهان را دارد. آی‌دی‌ام با مرورگر های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا فایرفاکس ، گوگل کروم و... سازگاری کامل دارد و با اضافه کردن پلاگین آی‌دی‌ام در این مرورگر ها می توانید هر نوع فایلی را از صفحات وب دانلود کنید. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه آی‌دی‌ام محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. اینترنت دانلود منیجر می ‌تواند فیلم‌ هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌ توان فیلم را در قالب های مختلف بارگیری کرد. آی‌دی‌ام دانلودها را به هنگام دانلود،به چندرشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌تر انجام شود. اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید. از این برنامه می توان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
افزايش سرعت دانلود تا %500
سازگار با مرورگر های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا فایرفاکس ، گوگل کروم و...
عاری از جاسوس‌افزار یا adware  
امکان دانلود فیلم های و صدا های آنلاین
امکان توقف در هنگام دانلود فايل و قابلیت  Resume
امکان زمان بندی دانلود فایل ها
پشتيباني از زبانهاي مختلف از جمله زبان فارسي
سازگاری کامل با نرم افزارهای امنیتی Kaspersky, ZoneAlarm, AVG, Avast, Avira, NOD32  و ...
Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
امکان دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
جلوگیری از دانلود فایل های تکراری

راهنمای نصب و رجیستر نرم افزار:
1- قبل از نصب نرم افزار،از پوشه ی Register فایل Disable Activation را اجرا کنید و کلیدی فشار دهید تا فایل اعمال شود.
2- چنانچه از ویندوز سون یا ویستا استفاده می کنید بر روی فایل Disable Activation کلیک راست کنید و و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.
3- نرم افزار را نصب کنید.
4- در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
5- در قسمت Control Panel بر روی قسمت User Accounts کلیک کنید و قسمت مربوط به Change User Accounts Control Settings را باز نمائید در پنجره باز شده تیک را با پایین ترین قسمت یعنی Never Notify بکشید تا تمامی مراحل نصب نرم افزار به درستی انجام گیرد. 
6- ممکن است با توجه به خاصیت ذاتی Patch ها، آنتی ویروس شما، فایل Patch  را به عنوان ویروس شناسایی کند و از اجرای آن جلوگیری کند.در اینصورت بهتر است آنتی ویروس خود را در طی فرآیند نصب غیرفعال کنید.
7- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. 
8- اگر از سیستم عامل ویندوز سون استفاده می نمائید برای اجرا کردن فایل  Patch.exe از میان گزینه های کلیک راست، گزینه ی Run as administrator را انتخاب کرده و از این طریق فایل Patch.exe را اجرا نمائید.




 


 



  دانلود Google Chrome v20.0.1132.43 مرورگر اینترنتی گوگل کروم

| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت| 
| آخرین تغییرات تا 24/تیر/1391| 
گوگل کروم یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد.این مرورگر همواره به عنوان یکی از سه مرورگر برتر جهان نام برده می شود.در پست امروز وبسایتمیهن دانلود،نسخه جدید مرورگر اینترنتی گوگل کروم را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. مرورگر اینترنتی گوگل کروم علاوه بر امنیت بسیار بالا در نگه داری اطلاعات کاربران دارای حالت مرور Privacy نیز هست که به کاربر این امکان را می دهد تا به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد.مرورگر گوگل کروم از امنیت بسیار بالایی در مقابل هکر ها برخوردار است در واقع با متن باز بودن مرورگر اکثر هکر ها از نفوذ و هک این مرورگر قدرتمند عاجز مانده اند.این مرورگر علاوه بر ویژگی های ذکر شده امکان Tab Browsing یا باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه، پشتیبانی از پلاگین های مختلف، Pop-up Blocker یا بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم و... را داراست. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
امنیت بسیار بالا در مقابل هکر ها و تهدیدات اینترنتی
دارای حالت مرور Privacy 
متن باز و رایگان بودن نرم افزار
امکان نصب پلاگین های مختلف
جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم
و...


 


 



 دانلود بازی PRO CYCLING MANAGER 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه
 
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

 
نام بازی: Le Tour de France 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Racing
نوع  فایل : RETAIL
زبان:  EN
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی :N/A
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
 
تور دوچرخه‌ای، دوچرخه‌سواری در فواصل طولانی است که لذت و استقامت را بر سودمندی و سرعت ترجیح می‌دهد. این تور می‌تواند یک سواری حمایتی یک روزه -مثلاً سواری برای خیریه- باشد که در آن تدارکات لازم در ایستگاه‌هایی در طول مسیر وجود دارند، یا سفری تک‌نفره یا گروهی که همهٔ وسایل، ابزارها، غذا، و پوشاک لازم باید حمل شوند. منابع مختلفی به تور اطراف فرانسه در دههٔ ۱۸۲۰ توسط نوجوانان ۱۵ و ۱۷ ساله اشاره دارند.



در ۱۷ فوریه ۱۸۶۹ جان مایال، چارلز اسپنسر و رولی ترنر از میدان ترافالگار لندن تا برایتون را به مدت ۱۵ ساعت و برای ۵۳ مایل رکاب زدند. روزنامهٔ تایمز که گزارشگری را برای دنبال کرن آن ها فرستاده بود آن را به مثابهٔ یک «همراهی چرخه ای فوق العاده»[۱] توصیف کرده است. در ماه مارس همان سال سه سواره لیورپول را به مقصد لندن ترک کردند و سفر سه روزهٔ آن ها بیشتر به تورهای سواری مدرن شبیه بود. این اشتیاق به کشورهای دیگر توسعه یافت. نیویورک تایمز از «شمار چرخه هایی که همچون شاتل ها از اینجا به آنجا پرواز می کنند» یاد کرد. اما در حالی که علاقهٔ انگلیسی ها کمتر از آمریکا بود، اما به مدت طولانی تری ادامه یافت. توسعه یافتن ماشینی که باید با پدال‌هایی که روی چرخ کوچک جلو بود حرکت می‌کرد، دسترسی به فواصل طولانی‌تر را میسر کرد. دوچرخه‌سواری که خود را «دراگون نور» می‌نامید در ۱۸۷۰ یا ۱۸۷۱ میلادی دربارهٔ سواری از لوییز به سالیسبوری در راستای انگلستان جنوبی گفت. عنوان کتاب او، چرخ‌ها و گلایه‌ها، بیانگر سفری کمتر از یک سفر بی‌رویداد است هرچند مک‌گورن می‌گوید «به‌نظر می‌رسد که علیرغم سطح بد جاده، خاک و نبود راهنما، سفری دل‌پذیر بوده است.» سفرها بیشتر ماجراجویانه شدند. جان فوستر فرسر و دو تن از دوستانش در ژوئیه ۱۸۹۶ برای سفر دور دنیا با دوچرخه‌های ایمنی حرکت کردند. آن‌ها ۱۹۲۳۷ مایل را با گذر از ۱۷ کشور، در مدت دو سال و دو ماه پیمودند. تا سال ۱۸۷۸ دوچرخه‌سواری تفریخی به‌خوبی در بریتانیا تأسیس شده بود تا به ایجاد کلاب تور دوچرخه‌ای منجر شد، که بعدتر به کلاب تور دوچرخه‌سواران تغییر نام یافت. این کلاب قدیمی‌ترین سازمان گردشگری ملی در جهان است. اعضای آن همچون اعضای دیگر کلاب‌ها، اغلب با یونیفرم سواری می‌کردند.
 
 
 
 
 
  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید 


  راهنمای نصب بازی  Le Tour de France 2012:

خروجی پسوند EXE دارد . 


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )

 


-------------------------------------------------------------------------------------------------

COMING SOON ...

 mihan
-------------------------------------------------------------------------------------------------


System Requirements:
OS: WINDOWS XP SP2/WINDOWS VISTA SP1/WINDOWS 7
Processor: AMD/INTEL 2.2 GHZ
Memory: 1024 MB (XP)/2048 MB (VISTA/7) 3D GRAPHICS CARD: 128 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS.
Graphics: 2.0 COMPATIBLE NVIDIA GEFORCE 6600/ATI RADEON X700/INTEL HD MINIMUM RESOLUTION: 1024X768
DirectX: 9
Hard Drive: 7 GB
Sound: DIRECTX 9 COMPATIBLE 

 
 
 دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه


 



شهر کامپیوتر
ارائه دهنده نرم افزار وبازی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر کامپیوتر و آدرس pc-city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 3046
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1