دانلود HyperSnap v7.25.02 - نرم افزار عکس برداری از صفحه نمایش

اگر شما به هر دلیلی به فکر عکس گرفتن از صفحه نمایش یا هرچه که در صفحه نمایش رایانه شما قابل رویت است، افتاده اید از نرم افزار HyperSnap استفاده نمایید.
 HyperSnap نرم افزاری حرفه ای جهت عکس گرفتن سریع از صفحه نمایش کامپیوترتان (صفحه ویندوز) می باشد. این نرم افزار ترکیبی از یک برنامه ضبط تصاویر همراه با مجموعه ابزاری برای ویرایش عكس ها می باشد. با این برنامه قادرین تصاویر دلخواه را در سیستم Help برنامه های طراحی شده خودتان، آموزش های آنلاین، کتاب های راهنما، تعلیم و تمرین، نمایش، موضوعات بازاریابی، صفحات وب، ایمیل و ... قرار دهید. HyperSnap قابلیت به اشتراک گذاری سریع عکس ها را نیز دارا می باشد.
توسط این نرم افزار می توانید از متون در جاهایی که امکان کپی کردن متون به کلیپ برد وجود ندارد عکس برداری نمایید. از HyperSnap برای عکس برداری و به اشتراک گذاری تمام محتویات بر روی صفحه ویندوز خود استفاده کنید.

از ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به عکس گرفتن از هر صفحه دلخواه، وارد نمودن تصاویر و صفحات از هارد دیسک به صفحه برنامه، قابلیت سفارشی سازی منوها و نوار ابزار، ساخت میانبرهای صفحه کلید برای كنترل آسانتر برنامه، ساخت سریع نوار ابزار، کنترل نرم افزار با دستورات صوتی و  گفتاری، دارای ابزار ویرایش تصاویر و حاشیه نویسی بر روی آن ها، گرفتن عکس از صفحات DirectX™ and Glide™ games، ساخت مهر از تصاویر، آپلود تصاویر در سرورهای FTP، جایگزینی خودکار رنگ ها، کپی و الصاق عکس ها گرفته شده در هرجا، ذخیره خودکار تصاویر در فایل های گرافیگی، تبدیل فرمت تصاویر و پشتیبانی بیش از 20 فرمت تصویری و ... اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار HyperSnap:
- دارای ابزار لازم برای عکاسی، ویرایش، حاشیه نویسی و دستکاری 
- مشکل عکس برداری از صفحات DirectX™ and Glide™ games 
- قابلیت نشان گذاری، فریم بندی، سایه زنی، عکس برداری آزاد
- جایگذاری خودکار رنگ
- قابلیت ویرایش متن از هر جایی در صفحه
- قابلیت سفارشی سازی منوها و نوار ابزار
- امکان اضافه کردن سایه به چیزهای کشیده شده
- عکس برداری بدون در نظر گرفتن کادر مستطیل شکل
- داشتن دکمه مخصوص عکس برداری
- قابلیت تصویر برداری از تصاویری که بزرگتر از صفحه نمایش می باشند
- قابلیت کپی و چسباندن
- قابلیت ذخیره خودکار تصاویر به صورت فایل های گرافیکی
- پشتیبانی از ۲۰ فرمت مختلف عکس
- قابلیت شخصی سازی کامل
- امکان اشتراک گذاری تمام محتویات بر روی صفحه ویندوز 
- قابلیت آپلود تصاویر در سرورهای FTP
- قابلیت تغییر اندازه خودکار برای تصاویری که بزرگتر از صفحه نمایش هستند (در ویندوز XP)
- و... 

HyperSnap is the fastest and easiest way to take screen captures from Windows screen, and text capture (TextSnap) from places where normal text copy is not possible. HyperSnap combines the power of a first-class screen capture application with an advanced image editing utility - wrapped into one easy-to-use tool!
It's perfect for capturing images that you want to include in your Help system, online tutorials, manuals, training handouts, presentations, marketing materials, Web pages, emails and more. Use HyperSnap to quickly share a picture-perfect representation of anything on your screen.
HyperSnap is versatile and extremely easy-to-use. You can quickly customize menus and toolbars to fit your needs. Assign your own keyboard shortcuts, create instant toolbars, and even control HyperSnap with voice commands!
Note on upgrading: To upgrade older ver. 6.xx to the latest, do not uninstall it. Simply download the newer version and run downloaded setup file.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Hyperionics 
قیمت: 35 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 11.9 مگابایت 
مشاهده: تصاویر محیط نرم افزار 
تاریخ انتشار: 09:00 - 92/5/14 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- فایل موجود در پوشه ی Keygen را اجرا رده و پس از وارد کردن یک نام دلخواه بر روی دکمه ی Generate کلیک کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.3105.58 - نرم افزار نمایش با کیفیت فیلم های ویدئویی

با پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد CD ها و علاقه افراد برای مشاهده این CD ها نرم افزارهای مختلفی جهت نمایش فایل های صوتی و تصویری که بتواند نیازهای شما را در هر جهت بر آورده سازد به بازار آمده است. نرم افزار PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink كه علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم كننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین كیفیت و شفافیت می باشد.
CyberLink PowerDVD آخرین حلقه از چرخه تکاملی تحسین برانگیزترین ابزار اجرای DVD و خالق حد غایت در سرگرمی و لذت به هنگام اجرای فایل های تصویری و صوتی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از تعداد زیادی کنترل كننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین كیفیت پخش، ارائه شده است.

قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، 8 کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهیدبرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CyberLink PowerDVD:
- بالاترین کیفیت فیلم را در Blue ray disks ,HD-DVD نظاره گر باشید
- تکنولوژی صدای 7.1 در سینمای خانگی و صدای Hi-def Dolby digital Plus به همراه DTS-HD با صدایی استثنایی و بی نظیر گوش های شما را به رقص وا خواهد داشت!
- فایل های تصویری سازگار با آخرین فناوری کارت های گرافیکی هستند که لذت تماشای فیلم را برای شما معنی می کنند
- HD-DVD و دیسکهای Blue Ray جزء خصوصیات نو به حساب می آیند که با به تصویرکشیدن عکس هایی با جزئیات دقیق تر از ابزارهای برگ برنده این نرم افزار می باشند
- قابلیت دسترسی به محتوای فیلم توسط گزینه های IHD,BD-J
- کنترل کننده های پیشرفته و امکانات هوشمند پخش DVD
- سازگاری شتاب دهنده گرافیکی نرم افزار با پردازنده های گرافیکی ATI, NVIDIA, Intel
- پشتیبانی از آخرین فرمت های روز نظیر WAV-HD, HD MPEG2, H264
- پیشتیبانی از نمایشگرهای Wide screen
- فناوری iHD ,BD-J شما را به دنیای داده‌های آنلاین، بازی ها و دیگر امکانات موجود بر روی دیسک می برد
- دارای قدرت Navigation متناسب با نسل آینده، یک منو پر از گزینه های ریز و درشت و قابلیت پخش دوباره فیلم از نقطه خاموش شدن (Film Bookmark)
- فناوری Zooming برای غرق كردن شما در اعماق فیلم
- از پخش همزمان نقطه نظرات کارگردان و عوامل فیلم حین اجرای فیلم به صورت تصویر در تصویر لذت ببرید
- تکنولوژی High Definition Audio و پخش ناب ترین کیفیت صداها با پشتیبانی از DTS-HD, True- HD, Dolby Digital
- صدای Surround با امکان 8کاناله، حد نهایت صدا را در سینمای خانگی با 7.1 کانال دالبی دیجیتال 5.1,EX کانال DTS تجربه کنید
- اعمال افکت های پیشرفته بر روی صدا، لمس کیفیت صدای Surround بوسیله سیستم های صوتی، هدفون و یا یارانه های قابل حمل با تکنولوژی ارائه شده توسط Cyberlink, DTS, Dolby
- پخش مجدد دیالوگ با فناوری Auto dialog looping، حتی یک کلمه را هم جا نیندازید
- به دقت بخوانید - قابلیت جابه جا کردن زیرنویس
- تنظم زمان پخش فیلم بر روی laptop با تنظیم خودکار سرعت اجرای فیلم جهت حفظ باطری
- Free style control's انتخاب از میان 5 حالت UI، دارای انواع skin ورنگ
- دارای آخرین استانداردهای حفاظت محتوای داده ها مثل CPRM, VCPS
- تکنولوژی پیشرفته CLEV2 جهت بهتر دیدن تصاویر و رنگ ها
- و ... 

CyberLink's most advanced movie and media player to date, PowerDVD delivers 3D and HD movies on the PC. In other words, this software is a one-of-a-kind multimedia player which provides the best playback quality possible today.
Whether it is 3D movie content, captured home videos, or your digital music files, PowerDVD lets you access them all from the same convenient player software, enhancing your experience in all kinds of new ways.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: CyberLink Corp 
قیمت: 49.95 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 132 مگابایت 
تاریخ انتشار: 09:00 - 92/5/13 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود Nsasoft Product Key Explorer v3.4.3.0 - نرم افزار دستیابی به شماره سریال نرم افزارهای نصب شده

امروزه نرم افزارهای مختلفی که مورد استفاده کاربران بر روی سیستم های کامپیوتری قرار می گیرد با استفاده از شماره های سریال از طرف شرکت ها برای کاربران ثبت می شوند. بسیاری از افراد از نرم افزارهای کرک شده (قفل شکسته) برای رفع نیازهای خود بهره می برند تا هزینه های مربوط به خرید نرم افزار را پرداخت ننمایند و یا از شماره سریال های موجود برای ثبت نرم افزار استفاده می کنند. سیستم عامل ویندوز، نرم افزار فتوشاپ، اسکنرهای امنیتی، بازی ها  برنامه های ضد ویروس و ... همگی در دسته نرم افزارهایی می باشند که برای ثبت آن ها از شماره سریال های مختلف استفاده می شود. نگهداری از شماره سریال ها بسیار مهم می باشد، زیرا ممکن است برای نصب مجدد نرم افزار و ثبت دوباره آن به سریال مورد نظر نیاز پیدا کنید.
Product Key Explorer محصول شرکت Nsasoft نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از 500 نرم افزار مختلف را استخراج کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nsasoft Product Key Explorer:
- پیدا کردن سریال کدهای گم شده یا فراموش شده
- امکان ذخیره و نگهداری یک نسخه پشتیبانBackup 
- Product Key Explorer به صورت خودکار سریال کدهای کامپیوتر شما یا کامپیوترهای شبکه ی شما را ذخیره می کند و به شما اجازه می دهد تا از کامپیوتر های شرکت خود در برابر داشتن برنامه های دزدی (فاقد حق کپی رایت) محافظت کنید
- Product Key Explorer وسیله ای بی نظیر برای مسولین شبکه و یا شرکت هایی است که قبول کرده اند برای برنامه هایی که استفاده می کنند مجوز ارائه دهند
- Product Key Explorer یک برنامه ی قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند تا سریال کدهای گم شده ی خود را برای بسیاری از برنامه های محبوب (شامل Microsoft Windows 2000, XP, Server 2003, Vista, Office و ...) پیدا کنید
- و ... 

 

Product Key Explorer displays product key for Windows, MS Office, Exchange Server, SQL Server, Adobe Acrobat, Adobe CS and 3000 other software products installed on your local or remote network computers.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- 32MB Ram
- 1MB free disk

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Nsasoft LLC 
قیمت: 29.50 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 4.7 مگابایت 
تاریخ انتشار: 11:00 - 92/4/28 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود SpotAuditor v4.5.2 - نرم افزار نمایش پسورد های ذخیره شده در برنامه های اینترنتی

اگر به دنبال ابزاری به منظور نمایش رمز های عبور ذخیره شده در اینترنت هستید می توانید از نرم افزارSpotAuditor استفاده کنید. این نرم افزار برنامه ای برای نمایش و پاک سازی داده های پنهان، ذخیره شده در اینترنت می باشد. به کمک آن می توان به حذف داده های ناخواسته از محل ذخیره سازی سیستم پرداخت و به راحتی پسوردهای ذخیره شده در بیش از 40 نرم افزار پر کاربرد از جمله Internet Explorer ،Firefox ،Opera ،Outlook Express ،MSN messenger ،Windows Live Messenger ،Windows Messenger ،RDP ،ICQ ،VNC ،Dial up ،RAS ،VPN ،Trillian، Miranda IM ،&RQ ،Camfrog Video Chat ،Easy Web Cam ،WinProxy ،Total Commander ،Windows Commander ،Far ftp client ،WS_FTP ،CuteFTP ،File Zilla ،FlashFXP ftp client ،SecureFX ftp client ،WebDrive ftp ،FTP Voyager ،CoreFTP ،CoffeeCup Direct FTP ،AutoFTP ،FTP Control ،FTP  Navigator ،32bit FTP را بازیابی کنید. شما می توانید حتی پسوردهایی که به صورت (*****) ذخیره شده اند را ببینید. این نرم افزار قابلیت جستجو در URL های مشاهده شده، برنامه های نصب شده و اجرا شده بر روی منوی شروع کامپیوترهای راه دور یا محلی را دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpotAuditor:
بازیابی رمز عبور از IE7 و IE6 
- بازیابی رمز عبور ذخیره شده در Mozilla Firefox 
- بازیابی رمز عبور مرورگر Opera
- بازیابی پسوردهای Dialup ،RAS و VPN 
- بازیابی پسوردهای Windows messenger ،Windows Live Messenger 8 ،MSN messenger 6.0  
- بازیابی رمز عبور Outlook Express و Microsoft Office Outlook  
- بازیابی پسوردهای پشت ستاره
- بازیابی پسوردهای ICQ ،Trillian ،Miranda 
- بازیابی پسوردهای Google Talk ،Google Desktop   
- بازیابی رمز عبور CoffeeCup Direct FTP،Camfrog Video Chat and Easy Web Cam  
- بازیابی رمز عبور IpSwitch Messenger ،IpSwitch Messenger ،IM server ،IMail server ،WS_FTP 
- بازیابی رمز عبور FTP Navigator،File Zilla 
- بازیابی رمز عبور Core FTP،&RQ 
- پاک کننده ی فایل های اینترنت و فایل های موجود در Cookies ،History 
- و ... 

SpotAuditor is a  useful and reliable software that reveals passwords saved in various browsers.

SpotAuditor reveals passwords saved in Internet Explorer, recovers ICQ, Far ftp, Dial up, Outlook and MSN messenger passwords, IE Auto Complete Fields. It is a program for viewing and cleaning the secret data stored by Internet Explorer.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- 32 MB RAM
- 5MB free HDD space
- IE 5.1 or later

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Nsasoftllc 
قیمت: 29.50 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 5.0 مگابایت 
تاریخ انتشار: 09:00 - 91/12/1 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود PRS Password Recovery Software v1.0.1 - نرم افزار بازیابی پسورد های وارد شده در 40 برنامه پرکاربرد

PRS Password Recovery Software نرم افزاری فوق العاده ایست که برای بازیابی پسوردهای وارد شده در بیش از 40 برنامه عمومی و پرکاربرد چون مرورگرهای گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، اپرا و ... طراحی شده است. اگر شما پسوردهای خود را فراموش کرده اید نرم افزار PRS واقعاً می تواند در پیداکردن و ریکاوری آن به شما کمککند. همچنین در این برنامه می توانید پسوردهای نشان داده شده را در یک فایل متنی، CSV Comma Delimited، Excel Workbook، Access Database، Web Page یا به صورت داده XML ذخیره کرده، پرینت بگیرید و یا در کلیپ بورد کپی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PRS Password Recovery Software:
بازیابی پسوردهای وارد شده در مرورگرهای گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و اپرا 
- بازیابی پسورد های گوگل تاک
- ریکاوری پسوردهای  MSN messenger و Windows Live Messenger
- بازیابی پسوردهای Dialup, RAS و VPN 
- ریکاوری پسوردهای  Outlook Express و Microsoft Office Outlook
- ظاهر ساختن پسوردهای وارد شده در CuteFTP
- بازیابی پسوردهای VNC 4.xxx
- بازیابی پسوردهای Trillian و Trillian
- ریکاوری پسوردهای وارد شده در FileZilla
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 
PRS Password Recovery Software Screenshot 1

RS Password Recovery Software is Windows application for recovering over 40 popular programs passwords, including Google Chrome, Internet Explorer, Firefox, Opera and more. If you forget or lost your passwords, PRS Password Recovery Software can really help you to find and recover your passwords.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Nsasoft LLC 
قیمت: 19.50 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 6.9 مگابایت 
تاریخ انتشار: 12:15 - 92/2/30 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود NirLauncher v1.17.01 - مجموعه ابزارهای مفید و کاربردی برای ویندوز

NirLauncher مجموعه ای با بیش از 150 نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و ... است که هیچ یک از آن ها نیاز به نصب ندارند و حتی در حافظه های USB قابل حمل نیز قابل استفاده هستند.

قابلیت های  کلیدی نرم افزار NirLauncher:
- امکان استفاده از درایو فلش USB و بدون نیاز به نصب
- استفاده کاملاً رایگان از تمامی نرم افزارهای موجود در این بسته
- دارای ابزارهای بازیابی رمز عبور
- ابزار نظارت بر شبکه
- ذخیره تنظیمات هر برنامه در فایل .cfg در صورت اجرا در فلش مموری
- امکان اضافه کردن بسته های نرم افزار به بسته اصلی
- مشاهده و استخراج کوکی ها، کش و سایر اطلاعات ذخیره شده توسط مرورگر وب
- جستجوی فایل ها در سیستم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 

NirLauncher is a package of more than 150 portable freeware utilities for Windows, all of them developed for NirSoft Web site during the last few years.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

NirLauncher works on any version of Windows, starting from Windows 2000 and up to Windows 7. NirLauncher also works on x64 systems. Some the NirSoft utilities have a separated version for x64, and NirLauncher automatically run them when you're in x64 system.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: nirsoft 
حجم فایل: 14.4 مگابایت 
تاریخ انتشار: 12:00 - 91/7/28 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود Windows Password-Reset for USB v3.0 - نرم افزار بازیابی و تنظیم مجدد رمز عبور ویندوز

ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در ویندوز ایکس پی برای حساب کاربری مدیر (Adminiastrator) کلمه رمزی را مشخص کرده باشید و بنا به دلایلی آن را فراموش کرده باشید، و با مشکل ورود به سیستم مواجه شده باشید. در چنین مواقعی تنها راه حل موجود نصب دوباره ویندوز می باشد. همچنین ممکن است شما قصد استفاده از یک کامپیوتری را داشته باشید که توسط کلمه رمز در ویندوز ایکس پی محافظت می شود. نرم افزارWindows Password-Reset، با حذف کلمه رمز شما را هم از نصب مجدد ویندوز خلاص می کند و هم به شما اجازه می دهد تا بی اجازه وارد سیستم دیگران شوید!
از این ابزار برای حذف پسورد مدیر در ویندوز ایکس پی، ویندوز 2000 و ویندوز ان تی می توانید استفاده کنید.

Windows Password-Reset Screenshot 1

Windows Password-Reset is is an application created to help you reset your local administrator and user passwords on any Windows system. It creates a password recovery CD, USB Flash Drive for Home users and Businesses. And most of all, it's the most popular and safe solution for removing your Windows password until now. No need to call a technician, no need to re-install anything, and you certainly don't need to reformat.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Password-Reset 
قیمت: 19.95 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 9.0 مگابایت 
تاریخ انتشار: 09:30 - 91/8/20 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

 

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود LoadScout v3.0 - نرم افزار استخراج محتویات فایل های فشرده بدون نیاز به دانلود کل فایل

فرض كنید که به دنبال یک فایل خاص، مثلا كرک یک برنامه درون یک فایل فشرده‌ با حجم 500 مگابایت هستید. برای دانلود این فایل چه راهكاری به ذهن شما می رسد؟ تقریبا هیچ راهی و مجبورید كل فایل 500 مگابایتی را بخاطر یک كرک 5 مگابایتی كه داخل این فایل فشرده است، دانلود كنید. اما  به کمک نرم افزار LoadScout می توانید فقط فایل های مورد نیاز خودتان را از درون یک فایل فشرده دانلود كنید که برای این کار فقط كافیست تا از قسمت Open Url‌ آدرس فایل مورد نظر را وارد كرده و منتظر نمایش محتویات فایل فشرده شوید و سپس فایل دلخواه خود را دانلود كنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LoadScout:
- نمایش اطلاعات مربوط به محل قرار گرفتن فایل های روی ریموت اف تی پی یا وب سایت
- استخراج داده های فایل های مدیای از راه دور، بدون نیاز به دانلود ان ها
- مرور محتواهای فایل های آرشیو از راه دور
- سازگار با اینترنت اکسپلورر
- مجهز به سرویس گیرنده FTP به همراه  ویژگی های اضافی
- امکان ذخیره سازی سایت هایی که اغلب بازدید می کنید، در پوشه ی Favorites
- پشتیبانی از پروکسی های HTTP و SOCKS
- قابلیت دانلود هم زمان چند فایل و امکان از سرگیری دانلود های ناتمام
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 
LoadScout  Screenshot 1

LoadScout will help you to get information from archive files and media on the Web without downloading them.

It takes only a small part of a file and extracts the required data.

The program works under MS Windows 9x/NT/2000/Me/XP and integrates with Internet Explorer to let you start it right from the browser window.

In addition LoadScout includes a powerful download engine, so you can get many files simultaneously and complete unfinished ones.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Approximately 2MB of free disk space

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: SoftLogica LLC 
حجم فایل: 1.1 مگابایت 
تاریخ انتشار: 12:00 - 92/4/14 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود VideoGet v6.0.2.66 x86/x64 - نرم افزار دانلود هر ویدئو با هر پسوندی از هر سایتی

امروزه سایت های بسیاری را در اینترنت می توان یافت که اقدم به ارائه خدمات مختلف سرگرمی برای کاربران می نمایند. این وب سایت ها با قرار دادن ویژگی های مختلف و ارائه خدمات گوناگون وسیله سرگرمی کاربران را فراهم می کنند. در میان این وب سایت ها می توان به سایت های ارائه دهنده کلیپ های تصویری اشاره نمود. آن ها با قرار دادن ویژگی آپلود و نمایش فایل های تصویری یکی از بهترین سرگرمی های موجود برای کاربران را فراهم می کنند. از این دسته سایت ها می توان به وب سایت هایی همچون YouTube ،VideU ،MyVideo ،ClipFish ،Google Video و ... اشاره نمود. در این وب سایت ها شما می توانید حتی کلیپ های تصویری خوانندگان مورد نظر خود را نیز بیابید. به دلیل گستردگی کلیپ های موجود در این وب سایت ها عملیات جستجو کاری بسیار مشکل می باشد. برای جستجو در این وب سایت ها، نرم افزارهایی را می توان یافت که به شما در این زمینه یاری می رسانند.
نرم افزار VideoGet ابزاری قدرتمند جهت دانلود هر ویدئو با هر پسوندی از هر سایتی که دوست دارید می باشد. این برنامه علاوه بر پشتیبانی از سایت های YouTube ،MySpace ،Google Video ،Yahoo Video ،DailyMotion ،AnimeEpisodes.net ،DumpALink ،Glumbert ،Lulu TV ،VSocial ،PhotoBucket ،Yikers ،ZippyVideos and a lot توانایی پشتیبانی بیش از 250 سایت دیگر دریافت موزیک و تصویر می باشد. برنامه VideoGet همانند یک مدیر دانلود برای شما عمل می کند و در محیط ساده این برنامه، شما توانایی مدیریت لینک های دانلود و اجرای زمانبندی برای دریافت هر فایل ویدیویی را دارید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VideoGet:
- امکان مدیریت دانلود به صورت کلی
- قابلیت دانلود ویدئو از بیش از 250 وب سایت ویدئویی
- دیدن ویدیو پس از اتمام دانلود در محیط برنامه
- امکان تبدیل کردن ویدئو به فورمت های مختلف ویدئویی (*.AVI, *.MPG, *.WMV, *.FLV, *.MP4, *.3GP, *.RM, *.MOV, *.MP3, *.WAV)
- قابلیت تبدیل ویدئو به هر وسیله ویدئویی  
(iPhone, iPod Video, iPod Nano, iPod Touch, PSP, Zune, iRiver Clix, AppleTV)
- توانایی دانلود دسته ای
- امکان فرایند دانلود pause / resume
- یافتن اتوماتیک سرویس ویدئویی آنلاین
- پشتیبانی از وب سایت ها با خروجی FLV
- پشتیبانی از فورمت های AVI ،MPEG1 ،MPEG2 ،WMV ،FLV ،MP4 ،3GP ،MP3 برای دستگاه های iPod ،Mobile و سایر دستگاه های همراه
- امکان گرفتن یا تبدیل کردن فایل با کیفیت بالا
- پشتیبانی تمام Browser ها و Flash Movie ها
- پشتیبانی از تمام Unicode ها
- امکان Copy & Paste کردن لینک از مرورگر بر روی دانلود منیجر
- پشتیبانی از Internet Explorer و Mozila FireFox
- امکان تنظیم سرعت دانلود بسته به پهنای باند
- قابلیت Load\Save دسته ای داخل فورمت فایل TXT
- نرم افزار کوچک و فشرده
- قابلیت تبدیل رمزگذار ویدئو و صوتی و کانال های صوتی
- استفاده آسان و کاربرپسند
- توانایی کار با انواع اتصال های اینترنتی
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- و ... 

Most of these video websites store video in the FLV format. A lot of people don't know how to playback these files. VideoGet provides you with ability to convert each video into most popular formats for more comfortable video playback. VideoGet supports AVI, MPEG1, MPEG2, WMV, FLV, MP4, 3GP, MP3 file formats, so you will be able not only to view it, but also put it into your iPod Video, iPhone, Zune, PSP, mobile phones or any other portable device. Furthermore you can customize video/audio quality, video frame rate, width / height and audio sampling rate.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Nuclear-coffee 
قیمت: 14.96 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 9.9 + 10.7 مگابایت 
تاریخ انتشار: 11:00 - 91/12/30 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود Soda PDF Professional + OCR Edition v5.0.133.9133 - نرم افزار ساخت ویرایش و تبدیل اسناد PDF

Soda PDF Professional + OCR یک ابزار حرفه ای مدیریت فایل های پی دی اف است که برای ایجاد، ویرایش و تبدیل فایل های  پی دی اف طراحی شده است. همچنین برقراری امنیت با ایجاد رمزگذاری و امضاهای دیجیتال برای جلوگیری از دستکاری محتوا و .... از جمله کارایی های این نرم افزار است. تبدیل اسناد پی دی اف به فرمت های دیگر از قبیل صفحه وب, اکسل و یا ورد بدون به وجود آمدن تغییرات در محتوای آن از ویژگی های این نرم افزار است. قابل ذکر است که تمامی جداول موجود در اسناد به صورت کاملاً مطمئن و بدون هیچ گونه رخنه ای به صورت کاملاً صحیح به فرمت اکسل تبدیل می شوند. سازگار با تکنولوژی OCR و تبدیل یک سند بزرگ به چند سند کوچکتر از ویژگی های دیگر Soda PDF Professional است که می تواند نظر شما را به خودش جلب کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Soda PDF:
- تبدیل اسناد به صفحات وب ، فایل های متنی و همچنین تصاویر
- تبدیل اسناد به فرمت های ورد و اکسل
- استفاده از قالب های حرفه ای و ایجاد فرم برای وارد کردن اطلاعات
- فشرده سازی اسناد برای جلوگیری از دارا بودن حجم اضافی
- رمزگذاری و ایجاد امضاهای دیجیتالی بر روی فایل های PDF
- سازگار با پلاگین OCR
- دارای ابزارهای حاشیه نویسی
- استخراج صفحات PDF برای استفاده در جاهای دیگر
- تقسیم اسناد PDF به چندین فایل کوچکتر PDF
- حجم کم نرم افزار و دارا بودن محیطی زیبا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 

Soda PDF Professional + OCR is a professional PDF tool designed for editing, creating and converting PDF files. Soda PDF Professional + OCR contains all the features you expect from a PDF software and more in one easy-to-use package.

With Soda PDF’s advanced OCR (Optical Character Recognition) technology, you will save time and increase your productivity with the power to accurately transform images and scanned documents into editable text. Create digitized versions of printed documents quickly and easily instead of spending hours retyping them from scratch.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Pentium III or equivalent
- RAM: 512 MB (1GB for Vista and 7)
- Disc space: 100 MB or more

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: LULU Software 
قیمت: 99.95 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 122 مگابایت 
تاریخ انتشار: 12:00 - 92/3/27 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود Expert PDF Professional v8.0.360.0 - نرم افزار تبدیل فایل ها به پی دی اف

اگر به دنبال نرم افزاری برای تبدیل فایل هایتان به فرمت PDF هستید می توانید از نرم افزار Expert PDF Professional استفاده کنید. این نرم افزار تبدیل به فرمت PDF را به سرعت و با کیفیت بالا انجام می دهد. کافی است تنها یک کلیک بر روی ماوس کنید تا فایل PDF مورد نظرتان آماده شود. فایل آماده شده قابلیت انتشار بر روی وب سایت و یا ایمیل را دارد یا می توانید در هر جای دلخواه از آن نگه داری کنید. به کمک ویرایشگر پیشرفته ی این نرم افزار می توانید فایل های PDF خود را ویرایش کنید. این نرم افزار از واسط کاربری دوستانه و کاربر پسند بهره می برد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Expert PDF:
- تبدیل هر نوع فایل به فرمت PDF
- واسط کاربری کاربر پسند
- قابلیت ویرایش و بازدید از فایل PDF ساخته شده
- پشتیبانی از پی دی اف با فرمت های 1.2، 1.3، 1.4، 1.5 و V.16
- ارسال فایل آماده شده بر روی ایمیل
- ابزار های Highlight
- ترکیب فایل های ساخته شده
- افزودن عکس
- افزودن متن
- استخراج صفحات دلخواه از متن
- قابلیت اصلاح صفحات
- پشتیبانی از سرویس های ایندکس گذاری
- پشتیبانی از قابلیت Hypertext
- ویرایشگر Watermarks
- پشتیبانی از نوشت افزار های مختلف
- یکپارچگی با MS Word
- افزودن فونت
- و ... 

Expert PDF Professional Edition is a software that allows you to create and edit PDF documents.

With PDF Printer Driver anyone can create PDF documents that can be published on web sites, emailed or archived.

eXPert PDF makes it really easy to convert any document into high quality PDF files. One click and you are done! Converting an Excel sheet or a Word document into a secured PDF file has never been so quick.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Microsoft Windows® 2000,XP,2003, Vista, Windows 7,Windows 8 (64-bit editions supported)
- PC Pentium 233
- 64 Mb of RAM
- 30 Mb of disk space

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Visagesoft 
قیمت: 94.88 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 50.2 مگابایت 
تاریخ انتشار: 06:00 - 92/5/2 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود Skype v6.7.0.102 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.
از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید (البته این قابلیت رایگان نیست).

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype:
تماس نامحدود و رایگان در هر نقطه از دنیا با دیگر استفاده کنندگان از Skype
قابلیت تماس تصویری
- قابلیت چت کردن با بیشتر از 100 در نفر در گروه های چت
- قابلیت 
Conference call تا چهار نفر به صورت هم زمان
- توانایی تماس با تلفن عادی (با قیمت مناسب) حتی با کیفیت بهتر از تلفن معمولی
- نمایش لیست دوستان شما

- و ... 

With Skype’s free software – by the way, it works seamlessly with your internet connection – you can chat away with free Skype-to-Skype calls and never worry about cost, time or distance. Share the love and get your friends to download Skype so you can talk, chat or make video calls for nothing. You can also make local, long distance and international calls to phones and mobiles at great rates too.
Skype is jam-packed with great features to help you stay in touch with friends, family and co-workers, share your thoughts and find the information you need.

You can use it on a computer or get Skype on your mobile so you can keep in touch on the move, whatever you’re up to. Skype works on a wide range of mobiles, plus on devices like the PlayStation Portable (PSP). There’s also a great range of WiFi and cordless phones with Skype built-in.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Windows XP required for video calls
- Internet connection (broadband is best, GPRS is not supported for voice calls, and results may vary on a satellite connection).
- Speakers and microphone - built-in or separate.
- A webcam, if you want to make video calls.
- We also recommend that you have at least 400 MHz processor, 128 MB RAM and 15 MB free disk space on your hard drive.
- Introduced Microsoft Windows 8 support

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Skype Technologies S.A. 
حجم فایل: 32.7 مگابایت 
تاریخ انتشار: 09:35 - 92/5/10 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- وارد سایت سازنده شوید و اکانتی بسازید و با استفاده از آن نرم افزار را اجرا کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 16:29 ::  نويسنده : مصطفی عباسپور
دانلود مجموعه آهنگ های منتخب مهدی یراحی

مهدی یراحی یکی از بهترین خواننده هایی می باشد که اخیراً با انتشار تک آهنگ هایی برای صدا و سیما و برنامه های تلویزیونی از جمله ماه عسل از محبوبیت خاصی برخوردار شده است.
در مجموعه حاضر بهترین آهنگ های اجرا شده توسط این هنرمند گردآوری شده است.

مشخصات

نام خواننده: مهدی یراحی / Mehdi Yarrahi 
فرمت صوتی: mp3 
حجم فایل: 79.6 مگابایت 
تاریخ انتشار: 08:45 - 92/5/20 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود Mozilla Thunderbird v17.0.8 - نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل

Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق"
نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Thunderbird:
- دارای رابط گرافیكی ساده و قدرتمند
- شناسایی خودكار دیگر برنامه‌های میل‌كلاینت نصب شده در سیستم و قابلیت Import و انتقال كامل، دفترچه آدرس و نامه‌های الكترونیكی كاربر به برنامه
- پشتیبانی از‌RSS و‌ Newsgroup با استفاده از RSS این برنامه می تواند تازه‌های هر سایت مانند اخبار یا آخرین نوشته های ارسال شده را بدون جستجوی تك تك در هر سایت مرور كنید. زبان RSS برای كسانی كه روزانه مطالب جدید چندین وب سایت را دنبال می‌كنند و زمان زیادی را باید صرف مرور تازه‌های هر سایت نمایند بسیار مناسب است.
- قابلیت ایجاد ابزار حساب برای گروه های خبری
- قابلیت شناسایی و مبارزه با ‌‌JunkMail ها جهت جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها ایمیل های تبلیفاتی ناخواسته
‌- پشتیبانی از پروتكل‌های ‌SSL و‌ PGP
- پشتیبانی از امكاناتی همچون امضای‌ دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها
- قابلیت غیر فعال نمودن اجرای  كدهای جاوا‌اسكریپ و تصاویر مشكوك موجود در متن نامه ها
- پشتیبانی كامل از یونیكد UTF 8 و زبان فارسی، چنانچه ویندوز شما فارسی باشد و یا فونت‌های فارسی در آن نصب شده باشد،Thunderbird قادر به نمایش نامه ها و متون فارسی می باشد!
- دارای اكستنشن ها و پلاگین های مفید و كاربردی ( به عنوان مثال ‌Bidi UI یك  اكستنشن است كه پس از نصب, مشكل كاربران فارسی در تایپ نامه های فارسی راست به چپ را برطرف می سازد)
- دارای ابزارهای متنوع و كاربردی جهت دسته‌بندی و متمایز ساختن ایمیل‌های مورد نظر با استفاده از برچسب ها
- قابلیت سوییچ نمودن سریع بین حساب های كاربری مختلف در برنامه
- قابلیت فیلتر نمودن نامه ها با توجه به تاریخ دریافت یا ارسال، نام فرستنده، موضوع و ...
- و ... 
Mozilla Thunderbird Screenshot 1

Mozilla Thunderbird is an open-source, free and cross-platform mail client and news reader for most modern operating systems including, but not limited to Windows, Macintosh and Linux.
It offers some advantages over other mail clients, including junk mail classification. Built from Mozilla code, Mozilla Thunderbird uses Gecko, the most standards-compliant rendering engine in existence.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Mozilla Foundation 
حجم فایل: 19.9 مگابایت 
تاریخ انتشار: 10:40 - 92/5/16 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود TurboFTP v6.30 Build 960 - نرم افزار انتقال اطلاعات به سرورهای FTP

TurboFTP نرم افزاری قدرتمند و سریعی است كه جهت رد و بدل اطلاعات به FTP سرورها بكار می رود. این نرم افزار با پشتیبانی از تكنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون SSL/TLS  وSFTP,SH2 به Upload و Download فایل ها بین كامپیوتر شما و دیگر سرورها پرداخته و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه پس ازنصب در System Try ویندوز نشسته و همیشه در دسترس وب مسترها می باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار TurboFTP:
- دارای سرعتی بالا و محیطی ساده
- پشتیبانی از قابلیت Resume جهت از سرگیری عملیات Download یا Upload پس از قطع ارتباط و اتصال _turboftp_v630_build_82مجدد به اینترنت
- پشتیبانی از فایل های حجیم
- پشتیبانی از Firewall و دیواره های آتش (HTTP proxy, SOCKS 4, SOCKS 4a and SOCKS 5)
- پشتیبانی از خاصیت Drag and drop (كشیدن و رها كردن) جهت دریافت و ارسال ساده تر اطلاعات
- نمایش اطلاعات گوناگون پیرامون فایل ها و پوشه ها
- دارای قابلیت Encryption یا رمز نگاری فایل ها پیش از انتقال آنها، با استفاده از بهترین پروتكل های امنیتی دنیا
- سازگار با برنامه های مختلف FTP جهت Import و وارد نمودن اطلاعات وب سایت ها به برنامه (CuteFTP, WS_FTP, Bulletproof FTP LeapFTP and FTP Explorer)
- پشتیبانی از زبان های مختلف: French, Italian, German, Dutch, Spanish, Swedish, Portuguese, Russian, Chinese
- ضبط تنظیمات كانكشن های قبلی به وب سایت ها جهت دسترسی سریع كاربر به آن ها
- دارای قابلیت Scheduled جهت زمان بندی برنامه برای  اتصال اتوماتیک كامپیوتر به اینترنت و انجام عملیاتی خاص در زمان تعیین شده
- دارای مكانیزم Anti-idle جهت جلوگیری از قطع اتصال
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 

TurboFTP is a FTP client that can transfer files with firewall compatibility. Features resumable downloads and uploads, recursive remote directory delete, bookmarks, filtering and transfer of files larger than 4GB.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Memory: 8 MB RAM (16MB recommended)
- CPU : Pentium 75 or higher recommended
- Hard Drive Space : 7.2 Mbytes plus space for installation files.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: TurboSoft Inc 
قیمت: 39.95 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 7.5 مگابایت 
تاریخ انتشار: 10:50 - 92/5/21 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- اقدام به نصب نرم افزار کنید.
2- با استفاده از اطلاعات درون فایل Serial.txt در هنگام نصب و یا پس از نصب نرم افزار را رجیستر کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود TeamViewer Enterprise v8.0.20202 + Free + v7.0.11067 for Mac - نرم افزار اتصال به کامپیوتر از راه دور

نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamViewer:
- قابلیت کنترل از راه دور سیستم
- قابلیت مدیریت بانک اطلاعاتی
- نمایش دسکتاپ خود برای دیگران
- کنترل میزکار دیگران
- اتصال سریع و بدون وقفه به کامپیوتر مقصد
- عدم قطعی در ارتباط
- استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و امکان استفاده باDial-up
- سهولت در استفاده حتی برای کاربران مبتدی
- رابط کاربر گرافیکی و بسیار ساده
- پشتیبانی از انواع نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 

Have you ever needed to access your computer from home when you were at work, just to view a few files? Of course, your personal computer is rarely shutdown while you're away.

TeamViewer is a remote utility that enables you to view the desktop of another computer, and play with is as if it was your own.
Installation is not really necessary, but it is recommended.
The interface of Team Viewer is very simple to understand, even by users who have never dealt with remote utilities before.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: TeamViewer GmbH 
حجم فایل: 11.4 + 5.4 + 27.4 مگابایت 
تاریخ انتشار: 11:05 - 92/5/21 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



ادامه مطلب ...


دانلود Autodesk Maya 2014 SP2 x64 + 2013 x86/x64 - نرم افزار مایا، طراحی مدل های سه بعدی و تولید انیمیشن

Maya (مایا) نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است. این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس.ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک (شرکت سازنده نرم‌افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا (Autodesk Maya) به بازار عرضه شدند.

مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلمسازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

تا سال 2009 مایا در دو گونهٔ Maya Complete و Maya Unlimited عرضه می‌شد که گونهٔ دوم امکانات گسترده تر همین طور قیمت بالاتری داشت، اما از نسخه 2010 به بعد فقط در یک گونه و با تمام امکانات عرضه می شود.
در سال ۲۰۰۳ نرم‌افزار مایا برنده جایزه Academy Award برای "موفقیت‌های علمی و فنی" شد.
هسته اصلی مایا در زبان سی‌پلاس‌پلاس نوشته شده است.

قابلت های کلیدی نرم افزار Autodesk Maya:

- پشتیبانی از Multi-threading و algorithmic speed-ups برای  بالا بردن کارایی سخت افزار
- مدلسازی چندضلعی پیشرفته
- انتقال UV ها و دیگر صفات میان مدلها
- توانایی پیشرفته در ارتباط با دیگر محصولات AutoDesk نظیر MotionBuilder , 3DS Max و Toxik
- یکپارچه سازی برنامه مایا با تکنولوژی Framework
- دارای محیطی کاملا شهودی و بصری
- دارای ابزارهای مدیریت داده ها و صحنه ها
- پشتیبانی از مدلسازی NURBS
- قابلیت مدلسازی سطوح فرعی
- قابلیت Toon Shader
- امکان Rendering کنترل ها و  Effect ها
- واقعی تر کردن فیزیک محیط خارج به وسیله قابلیت mental ray Shaders. به وسیله قابلیت جدید سایه زنی طبیعی خورشید و یا آسمان می توانید اشیاء واقع گرایانه تری نسبت به موقعیت خورشید  و سایه نور آن ایجاد کنید.
قابلیت های Maya Fluid Effects™ :
- شبیه سازی و Rendering انواع مختلفی از حالات جو , آتش بازی , مایعات چسبناک , و Effect های دریای باز
قابلیت های Maya Fur :
- خلق آسان لباسهای واقعی , موهای کوتاه , پشم و سبزه بر روی NURBS و یا مدلهای چند ضلعی
قابلیت های Maya Cloth :
- به وسیله این قابلیت می توانید مثلا ظاهر یک لباس را بر اساس نیازهای خود، خشک، شل، چسبناک و ... نمایش دهید
قابلیت های Maya Live :
- ترکیب حالت زنده 2D با عناصر 3D
قابلیت های Maya Hair:
- خلق , مدل دهی و Rendering موهای بلند به صورت کاملاً پویا در NURBS و یا مدلهای چند ضلعی 

Award-winning Autodesk Maya software is a tool of choice for those in the film, television, game development, and design industries who desire a high-level of control over their 3D content workflows and pipelines.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Autodesk Inc 
قیمت: 3495 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع) 
حجم فایل: 2240 + 1490 + 1600 مگابایت 
تاریخ انتشار: 12:15 - 92/5/21 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- فایل Image درون پوشه DVD Image را با استفاده از نرم افزار ISO Burner بر روی یک DVD خام رایت کنید. DVD را داخل دستگاه قرار داده و اقدام به نصب نرم افزار کنید.
همچنین به جای رایت می توانید Image را درون یک درایو مجازی Load کنید و سپس اقدام نصب کنید.
2- پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me موجود در پوشه Crack درون DVD را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود Epic 2013 - انیمیشن حماسه (2بعدی/ 3بعدی) (دوبله فارسی)
(92/5/21) تغییرات:

نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.
نسخه دوبله فارسی با کیفیت 1080p اضافه شد.
نسخه 3 بعدی با کیفیت فول اچ دی اضافه شد.

داستان درباره دختر نوجوانی به نام مری کاترین است که در اتفاقی عجیب به اعماق جنگلی منتقل می‌شود. جایی که جنگ سختی میان سپاهیان خوب و بد در حال رخ دادن است. او با همکاری تیم رگ-تگ  تلاش می‌کند تا دنیای آنان و نیز دنیای ما را نجات دهد.

Young Mary Katherine (M.K.) returns to her eccentric scientist father's home, but his all-consuming quest to discover a tiny civilization in the neighboring forest drives them apart. However, M.K. soon finds herself shrunken down by Queen Tara of that forest, mortally wounded by the putrefying Boggans, and charged to deliver a pod bearing the new Queen to safety. Together with a veteran Leafman warrior, two goofy mollusks and a young maverick, M.K. agrees to help. As the villainous Boggan leader, Mandrake closes in, M.K. and her new friends must draw on the best of themselves together and discover what they have to save their world.

مشخصات

نام انگلیسی: Epic 
نام فارسی: حماسه 
شرکت سازنده: کمپانی فاکس قرن بیست و یک و استدیو آسمان آبی / Twentieth Century Fox Animation, Blue Sky Studios 
کارگردان: Chris Wedge 
تاریخ نمایش عمومی: 24 May 2013 (USA) 
زبان: English 
امتیاز IMDb: 6.6/10 
مدت زمان: 102 (دقیقه) 
کیفیت ویدئو: BDRip 
فرمت ویدئو: Mp4 | 1280x536 | 23.976fps 
فرمت صدا: Mpeg | 48KHz 
حجم فایل: 832 + 1049 + 1871 + 7700 مگابایت 
تاریخ انتشار: 10:50 - 92/5/21 
منبع: پی سی دانلود 

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود Windows XP SP3 x86+SATA Drivers - ویندوز ایکس پی، سرویس پک 3 با قابلیت نصب روی سخت افزار های جدید

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است و هنوز پر مصرف ترین ویندوز ارائه شده توسط مایکروسافت محسوب می شود. در سال ها اخیر با پیشرفت تکنولوژی تولید سخت افزار و ارائه سخت افزار های جدید یکی از مشکلاتی که به وجود آمده نصب نرم افزارروی سخت افزار های جدید می باشد، ویندوز ارائه شده در اینجا مشکل نصب بر روی سخت افزار های جدید مخصوص هارد های ساتا و لپ تاپ ها در آن برطرف شده است.

ویژگی های Windows XP SP3 x86 with SATA Drivers:
- قابلیت نصب بر روی هارد های ظرفیت بالای جدید
- قابلیت نصب بر روی نوت بوک ها و لپ تاپ های جدید که هارد دیسک آنها شناسایی نمی شوند
- نصب همزمان Internet Explorer 8.0 (آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر عرضه شده برای ویندوز XP)
- نصب همزمان Windows Media Player 11.0
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع كار با اینترنت و شبكه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- رفع مشكلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای آپدیت ها و هات فیکس ها
- و ... 

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Microsoft 
حجم فایل: 603 مگابایت 
تاریخ انتشار: 22:49 - 90/3/25 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- پس از دانلود با استفاده از نرم افزار Iso Burner فایل ایمیج را باز کرده و بر روی یک سی دی خام ضبط کنید.
2- سیستم خود را Restart کنید و آن را با CD-ROM راه اندازی کرده و نصب ویندوز را آغاز کنید.
شماره سریال ویندوز درون فایل Serial.txt داخل سی دی موجود می باشد.

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود Microsoft Office Professional Plus 2010 SP1 x86/x64 Integrated May 2013  - نرم افزار مایکروسافت آفیس
(92/3/4) تغییرات:

نسخه جدید به همراه سرویس پک 1 و آپدیت شده تا ماه مه 2013 بر روی سایت قرار گرفت!

نرم افزار Office 2010 یکی از معروفترین و قوی ترین مجموعه نرم افزار های کاربردی برای تایپ و ... می باشد.
یکی از مهمترین امکانات این نسخه در مقایسه با ویرایش‌های پیشین این نرم‌افزار امکان استفاده از نسخه تحت وب آن می باشد. آفیس 2010 بر روی ویندوز XP با سرویس پک 3، ویندوز ویستا و ویندوز 7 قابل اجرا و نصب می باشد. از ویژگی های اصلی این نسخه از راهکار اداری مایکروسافت می توان به ارتقای کیفیت رابط کاربری و افزودن جلوه های بصری گرافیکی نام برد. همچنین دیگر خبری از آشفتگی و سردرگمی که هنگام کار با آفیس 2007 داشتید نیست. سرعت کار با نرم افزار افزایش یافته و یافتن پرونده ها بسیار آسانتر شده است.

این بسته ی نرم افزاری شامل:
Word 2010: قدرتمندترین نرم افزار پردازشگر کلمه
Access 2010: تهیه ی بانک های اطلاعاتی و تهیه گزارشات حرفه ای و به اشتراک گذاری هرچه ساده تر آن گزارشات
Outlook 2010: مدیریت ایمیل ها
PowerPoint 2010: ساخت پروژه ها و اسلاید های زیبا و گرافیکی
Excel 2010: نرم افزار آنالیزور و مدیریت و به اشتراک گذاری اطلاعات
Communicator 2010: ابزاری جدید و منحصر به فرد از کمپانی مایکروسافت که مرجع ارتباطی تعداد بیشماری کاربر است و با مرتبط ساختن و کارکردن آنها در کنار یکدیگر به بهبود بسیار چشمگیر اوضاع کاری می انجامد و با همکاری اش با Outlook امکانات نرم افزار Outlook را بسیار بالا می برد. - SharePoint Workspace 2010: این نرم افزار جایگزین جدید نرم افزار Microsoft Groove در بسته آفیس 2010 است.
InfoPath 2010: جمع آوری و مدیریت اطلاعات و داده ها و افزایش و ترقی تجارت شما با انجام الکترونیکی و دقیق فعالیت هایتان
OneNote 2010: یادداشت کننده فوق العاده ی کمپانی مایکروسافت که به شما امکان جمع آوری تمامی اطلاعات مهمتان را در محیطی امن می دهد تا هر زمان که بخواهید با صرف کمترین هزینه ی زمانی آن ها را بیابید.
Publisher 2010: بهبود راهکارها و افزایش قابلیت های تجاری و اقتصادی کارهای شما می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Office Professional Plus 2010:
- قابلیت پردازش کلمه
- تهیه ی بانک های اطلاعاتی و تهیه گزارشات حرفه ای
- به اشتراک گذاری گزارشات
- مدیریت ایمیل ها
- ساخت پروژه ها و اسلاید های زیبا
- جمع آوری و مدیریت اطلاعات و داده ها و افزایش و ترقی تجارت
- افزایش قابلیت های تجاری
- سازگاری کامل با ویندوز 7
- و ... 

Microsoft Office 2010 gives you powerful new tools to express your ideas, solve problems, and connect with people. Office 2010 lets you work how, when, and where you want, letting you get things from a PC, the Web, and even a smartphone.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- 500 MHz 32-bit or 64-bit processor or higher
- 256 MB of system memory or more
- 3 GB of available disk space
- 1024x768 or higher resolution monitor
- DVD-R/W Drive

* این نسخه آخرین نسخه از نرم افزار آفیس است که بر روی ویندوز ایکس پی قابل نصب است!

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Microsoft 
حجم فایل: 658 + 725 مگابایت 
تاریخ انتشار: 09:40 - 89/4/27 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

رمز فایل

 www.p30download.com

 



دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 - یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت
(91/3/12) تغییرات:

جدیدترین نسخه ی منتشر شده بر روی سایت قرار گرفت!

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازیبا دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger:
- اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فایل های انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های فلیکر به صورت یک اسلاید شو
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارتقای گرافیک لیست دوستان
- تلفیق با نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت Windows Live (MSN) Messenger، شما می توانید آی دی MSN دوستان خود را در یاهو مسنجر اضافه کنید و از وضعیت آنلاین بودن آنها مطلع شوید و با آن ها چت کنید!
- امکان ارسال و دریافت فایل هایی تا سقف 2 گیگا بایت از طریق مسنجر
- تماس رایگان تلفنی بین دو کامپیوتر (PC-to-PC) و تماس بین کامپیوتر و تلفن با کمترین هزینه
- فوروارد تماس به ارئه‌دهندگان خدمات VoIP
- پلاگین (Plugins) های ویژه برای Yahoo! services, eBay, Amazon.com
- داشتن پوسته‌های جدید
- خندانک‌های جدید
- و ... 
Yahoo! Messenger Screenshot 1

Yahoo! Messenger - Instant messaging allows you to quickly exchange messages with your online friends. Unlike e-mail, instant messages appear as soon they`re sent. By downloading the Yahoo! Messenger application to your computer, you can send instant messages to other people from around the globe, send them files or have a voice conference.
Other features include voice chat, file transfer, mail and stock quote alerts, sports scores, news, and much more

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Yahoo 
حجم فایل: 17.5 مگابایت 
تاریخ انتشار: 11:25 - 91/3/12 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

رمز فایل

 WWW.P30DOWNLOAD.COM

 



ادامه مطلب ...


 
دانلود Air Call-Accept - نرم افزار موبایل تماس پاسخ ها بدون لمس صفحه
 

بدون لمس کردن نمایشگر اندرویدتان می توانید به تمام تماس هایتان پاسخ دهید. دیگر نیاز نیست برای استفاده از این قابلیت اندروید گران قیمتی خریداری کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا بوسیله ی سنسور مجاورت، با تکان دادن دست در مجاورت گوشی تماس وصل شود. همچنین این برنامه زمانیکه گوشی را نزدیک گوشتان ببرید هم تماس را وصل می کند. نمی توانید گوشیتان را جلوی گوشتان بگیرید؟ نگران نباشید، بعد از پاسخ دادن به تماس این برنامه بلندگو را برای شما فعال میکند.

Air Call-Accept Screenshot 1

مشخصات


نام: Air Call-Accept 
شماره نسخه: 1.6 
پلاتفرم: , Android , 
ویرایش پلاتفرم: Android 1.6 or later 
سایز صفحه: , Multi Screen , 
تاریخ انتشار: 09:55 - 92/5/21 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

 



 

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود Download Master 5.15.3.1347

در این پست وب سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز نرم افزار Download Master را اماده کرده ایم. این نرم افزار جزو قدرتمند ترین و محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود از اینترنت می باشد و می تواند سرعت بسیاری را در هنگام دانلود از پروتکل ها مختلف از جمله http و https ارائه دهد. همچنین سرعت دانلود در هنگام دانلود همزمان چند فایل به طور مساوی بین فایل ها تقسیم می شود و همه فایل ها با سرعت مناسب دانلود می شوند. از تفاوت های اصلی این نرم افزار با دیگر مدیریت دانلود ها می تواند به کارایی بالای ان و رابط کاربری بسیار آسان آن اشاره کرد. این نرم افزار همانند دیگر نرم افزار های هم رده امکان وفقه در هنگام دانلود و از سر گیری دانلود را دارد. این نرم افزار از تمامی مرورگر ها از جمله Internet Explorer ، Firefox ، Google Chrome N ، Mozilla ، Opera ، Netscape و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار به شما امکان ان را می دهد که از سایت هایی از جمله YouTube ، Google Video ، RuTube فیلم ها را به صورت آنلاین دانلود نمایید. این نرم افزار از پوسته ها و پلاگین های مختلف نیز پشتیبانی می کند و امکان زیبا سازی ان با پوسته های جدید را می دهد. شما می تواند نرم افزار Download Master را به صورت رایگان از وب سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
ویژگی های اصلی نرم افزار Download Master :
- رابط کاربری بسیار آسان و کاربردی
- پشتیبانی از پوسته ها برای زیباتر سازی محیط
- پشتیبانی از پلاگین های مختلف
- سرعت بالا در دانلود از پروتکل های مختلف
 

 



 

Able2Extract

Able2Extract Professional 8.0.38.0 نام نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل سریع و آسان فرمت های اسناد به یکدیگر می باشد. اگر شما نیز به دنیال یک نرم افزار حرفه ای جهت تبدیل فرمت های اسناد به یکدیگر می باشید ما به شما عزیزان نرم افزار حرفه ای Able2Extract را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار قدرتمند با دارا بودن امکانات حرفه ای و بالا تبدیل فرمت های مختلف سند را به یکدگیر در بالاترین کیفیت ممکن و در کمترین زمان برای شما انجام می دهد. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل و reversioning حرفه ای فرمت های دیگر را انالیز کرده و تبدیل مورد نظر شما را انجام می دهد. به این ترتیب شما میتوانید PDF، XPS، HTML و یا سند TXT را به آسانی به اکسل، ورد، پاورپوینت، MS تبدیل نمائید.این نرم افزار با حفظ طرح قالب فایل اصلی کار را برای کاربران خود آسان نموده است. به قطع در کار با این نرم افزار و دریافت ویزگی های ان شما شگفت زده خواهید شد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از تبدیل دسته ای ، امکان مدیریت تصاویر، تبدیل سفارشی و تغییر اندازه فونت حداکثر سربرگ و پاورقی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت تبدیل PDF به اکسل و حفظ ساختار سطر / ستون

قابلیت تبدیل تصویر اسکن شده پی دی اف به فرمت صفحات گسترده اکسل

قابلیت تبدیل PDF به Word و حفظ طرح اصلی از PDF

قابلیت تبدیل PDF به فرمت های تصویر

تبدیل PDF به HTML برای استفاده در صفحات وب

قابلیت تبدیل PDF به فرمت DXF

امکان تبدیل دسته ای آسان اسناد PDF به دیگر فرمت های خروجی مانند ورد، اکسل و پاورپوینت و فرمت های دیگ

قابلیت پشتیبانی از فونت های یونیکد و غیر یونیک

امکان تبدیل عربی، سیریلیک و زبان شخصیت آسیایی فایل های پی دی اف

پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

و ..

 



یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, :: 13:38 ::  نويسنده : مصطفی عباسپور

دانلود مستند بی نظیر خطرناک ترین حیوانات جهان

 

http://vatandownload.com/image/img/xct5sh2f4xg1l39io6.jpg

دانلود فیلم مستند بی نظیر خطرناک ترین حیوانات جهان - به صورت کامل
(بخش ویژه وطن دانلود ) - 6 قسمت

خطرناکترین حیوانات جهان ، یک مجموعه مستند علمی است که توسط نشنال جئوگرافیک تهیه شده است. در این فیلم مستند چند قسمتی شما با خطرناکترین و کشنده ترین موجودات در تمام قاره های جهان آشنا می شوید.
در این فیلم مستند چند قسمتی شما با خطرناک ترین موجودات در قاره های مختلف آشنا میشوید.

این مجموعه شامل خطرناک ترین حیوانات مناطق زیر مباشد : 

جنگل های آمازون
طبیعت وحشی آفریقا
استرالیا
آسیا
اقیانوس آرام
کشور کاستاریکا.

امیدواریم  دانلود فیلم مستند خطرناک ترین حیوانات روی زمین مورد پسند واقع شود .

 

ادامه مطلب دانلود مستند بی نظیر خطرناک ترین حیوانات جهان
 

 



یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : مصطفی عباسپور

 

دانلود نرم افزار usb autorun virus remover v3

نرم افزار امنیتی حذف ویروس Autorun

Autorun Virus Remover v3.0

 

یکی از رایج ترین ویروس هایی که توسط حافظه های قابل حمل مانند CoolDisk ها و هارد های اکسترنال، و حتی سی دی ها منتقل می شود، ویروس autorun.inf می باشد. در هنگام اتصال حافظه جانبی با دستگاه رایانه ویروس بدون اینکه شما حتی متوجه شوید، وارد سیستم می شود. علائم این ویروس باز نشدن Task Manager، باز نشدن Folder Options، مخفی (hidden) شدن فایل ها به صورت تصادفی، کند شدن سیستم و برخی دیگر از مشکلات می شوید. نرم افزاری که وطن دانلود برای شما قرار داده است، به شما کمک می کند که بدون مشکل، هر گونه حافظه جانبی را به سیستم وصل کنید، و نه تنها سیستم شما دچار مشکل نمی شود، بلکه ویروس از روی حافظه نیز حذف می شود. 

قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:
- قابليت اسكن تمامي درايوها و  حذف كامل ويروس اتوران
- قابليت اسكن كردن حافظه موقت و حذف كامل ويروس
- قابليت تشخيص انواع ويروس، تروجان، كرم هاي اينترنتي و ...
- قابليت مسدود كردن درايو يو اس بي براي جلوگيري از انتشار ويروس
- قابليت تشخيص برنامه هاي در حال اجرا در حافظه و حذف برنامه ويروسي
- قابليت راه اندازي دوباره Safe Mode و برطرف كردن مشكل اجرا نشدن آن
- قابليت برگرداندن گزينه Folder Options در صورت اينكه ويروس اين گزينه را غير فعال كرده باشد
- قابليت تعمير ريجيستري و بازسازي فايلهاي اجرايي كه توسط ويروس خراب شده باشد
- قابليت رفع مشكل اجرا نشدن Task Manager و برگرداندن به حالت اوليه
- قابليت برگرداندن مشكل مخفي سازي فايلهاي مخفي و سيستمي در ويندوز
- قابليت رفع مشكل باز نشدن درايوها و از بين بردن فايلهاي ويروسي
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

ادامه مطلب دانلود نرم افزار usb autorun virus remover v3.0
 

 



 

دانلود Rail Rush - بازی موبایل رقابت در راه آهن
  

Rail Rush بازی جدید و فوق العاده زیبا و جذاب در سبک بازی های ماجراجویی می باشد که داخل معدن مسافرت می کنید. باید به معدن دیوانگی سفر کنید و کار شما این است که به جمع آوری سنگ های قیمتی بپردازید. در مسیر سفر، تخم مرغ ها را بشکنید تا به آنچه در آن نهفته است، دست یابید. یافتن راه های جدید و هیجان انگیز و کاوش در سراسر معدن و رفتن از طریق سطوح خاص برای به دست آوردن قطعات بیشتر، بازی جذابی را برای شما ایجاد خواهد گرفت. از ویژگی های این بازی به دارا بودن ۴ کاراکتر مختلف، گیم پلی اکشن و ۶ محیط جذاب و متنوع می توان اشاره کرد.

 



 

دانلود Comfort Typing Pro v7.0.2.0 - نرم افزار تایپ سریع و آسان

اگر شما مجبورید ساعاتی متوالی را پشت کامپیوتر بنشینید و زمان بسیاری را صرف تایپ کردن نمایید نرم افزارComfort Typing برای شما مناسب می باشد.
نرم افزار Comfort Typing ابزاری قدرتمند که برای شما تایپی سریع و بسیار دلپذیر را فراهم می آورد. هنگامی که شما بخواهید در کیبورد کلمه ای را تایپ کنید آن کلمه از قبل تعریف شده است و این کار را برای شما آسان می کند. این نرم افزار دارای قسمت Comfort Keys که شامل On-Screen Keyboard و Comfort Clipboard نیز می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Comfort Typing:
- قابلیت تایپ آسان
- افزایش سرعت در تایپ
- امکان تغییر زبان
- قابلیت اضافه کردن داده، زبان، تگ و ...
- پشتیبانی از بیش از 30 زبان مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 

 



 


دانلود Chicken Revolution - بازی موبایل رقابت جوجه ها

مرغهای شما علیه شما شورش کرده اند و قصد فرار از مزرعه را دارند، به هیچکدام اجازه فرار ندهید! بازی دارای گیم پلی بسیار جذاب و زیباییست و صحنه خنده داری هم در آن دیده میشود. بازی اکشن بسیار سریعی دارد و حتی فرصت سر خاراندن نیز پیدا نمیکنید!

Don’t let the chickens escape! The rebellious chickens have assembled against you and are looking to fly the coop. Stop them in this zany defense game as you strengthen your fence and fend off chickens with a vast array of crazy items. Filled with non-stop hilarious action, stomp out the revolution one chicken at a time. Roast ‘em, toast ‘em, smash ‘em- whatever it takes to keep them in!

More info (open/close)

مشخصات

نام: Chicken Revolution
شماره نسخه: 1.0.1
پلاتفرم: , Android ,
ویرایش پلاتفرم: Android 2.2 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,
تاریخ انتشار: 15:00 - 91/10/18
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

Android 2.2 or later

رمز فایل

www.p30download.com

 



دانلود AnyDVD HD v7.1.3.0 - نرم افزار کپی انواع DVD های قفل دار

AnyDVD HD درایوری است كه در پس‌زمینه اجرا شده و به ‌طور خودكار فیلم‌های DVD را از حالت كد شده خارج می‌كند. به این ترتیب DVD مذكور در تمام نرم‌فزارها و نیز در سیستم عامل ویندوز به صورت حفاظت نشده و بدون كد محلی تلقی می‌شود. از این نرم‌افزار می‌توان به صورت یك برنامه كمكی برای نرم‌افزارهایی مانند CloneDVD، Pinnacle Instant Copy، Intervideo DVD Copy و ... به منظور كپی كردن فیلم‌های محافظت شده با CSS استفاده كرد. با این نرم‌افزار می‌توانید كد محلی RPC را حذف كنید تا فیلم با همه دستگاه‌های DVD یا نرم‌افزارهای نمایش DVD قابل تماشا كردن باشد. به كمك AnyDVD می‌توانید فیلم‌هایی را كه كد محلی نامنطبق دارند با هر نرم‌افزار نمایش DVD كه دلتان بخواهد تماشا كنید!
AnyDVD توانایی حذف جنبه‌های اضافی و غیرلازم در فیلم را نیز دارد و می‌توان به وسیله آن زیرنویس‌ها و پیام‌های اخطار مانند اخطار اف بی آی (FBI Warning) را از DVD حذف كرد. با این نرم‌افزار می‌توانید كاری كنید كه یك نرم‌افزار خاص در هنگام وارد یا خارج كردن دیسك از درایو به‌طور خودكار اجرا شود، و یا از اجرای خودكار نرم‌افزارهای مخصوص PC كه روی DVD قرار دارند در هنگام وارد كردن DVD جلوگیری كنید. كار AnyDVD فقط باز كردن كد DVD ها نیست، بلكه امكان پخش، كپی و rip كردن CD های صوتی حفاظت شده نیز در آن وجود دارد.

رمز شكنی تنها كاری نیست كه AnyDVD انجام می‌دهد. امكان كنترل سرعت درایو DVD و در نتیجه كاهش سروصدای آن در هنگام تماشای فیلم روی كامپیوتر خانگی نیز در این نرم‌افزار وجود دارد. حتی می‌توانید فركانس صفحه نمایش خود را برای هردو حالت NTSC و PAL نیز تنظیم كنید.
AnyDVD HD علاوه بر قابلیت‌های AnyDVD جنبه‌هایی دیگری دارد كه برای كار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، كه حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امكان تماشای فیلم را روی یك اتصال نمایش دیجیتال بدون كارت گرافیك HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌كند. دیگر نیازی به خرید یك مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسك‌هایی را روی كامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد كه به‌طور معمول امكان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی كه توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و ... پخش می‌شوند.
داشتن AnyDVD HD برای طرفداران فیلم كه از كامپیوتر شخصی خود برای دیدن فیلم استفاده می‌كنند یك نیاز ضروری محسوب می‌شود.
جنبه جالب دیگری كه AnyDVD HD دارد magic file replacement است. با اسكریپت‌های ساده XML می‌توان تقریباً از تمام دیسك‌های فیلم تجاری كپی اصل تهیه كرد. این اسكریپت‌ها در دیسك كپی جایگزین فایل‌های روی دیسك می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید دیسك كپی را به خواست خود سفارشی كنید بدون این‌كه نیازی به ایجاد كپی روی هارد دیسك باشد!
یك UDF 2.5 file ripper همراه AnyDVD HD است كه به این ترتیب نیازی به نصب UDF 2.5 filesystem جداگانه روی ویندوز XP نخواهید داشت.

قابلیت های كلیدی نرم افزار AnyDVD HD:
- حذف رمز (CSS) و كد محلی (RPC) از DVDها
- حذف حفاظت از كپی آنالوگ (Microvision)
- حذف مواردی مانند زیرنویس اجباری و اخطارها از DVD
- حذف رمز بدون نیاز به ذخیره كردن داده‌ها روی هارد دیسك
- حذف رمز همزمان با پخش
- جلوگیری از اجرای اتوماتیك نرم‌افزارهای روی DVD در كامپیوتر
- امكان تنظیم نرخ Refresh برای مانیتورهای PAL و NTSC
- امكان اجرای خودكار برنامه‌های دیگر هنگام وارد یا خارج كردن DVD
- امكان كنترل سرعت درایو DVD
- سازگار با تمام انواع DVD
- كار با تمام درایوهای DVD بدون توجه به كد محلی
- كار با تمام نرم‌افزارهای كپی DVD مانند CloneDVD و همه نرم‌افزارهای نمایش DVD
- دسترسی كامل در محیط سیستم عامل: امكان اشتراك گذاشتن DVD در شبكه و كپی كردن آن در Command Prompt یا Windows Explorer و امثال آن
- سریع و پایدار بدون نیاز به درایور ASPI
- قابلیت‌های AnyCDDA را داراست: نمایش، كپی و rip سی‌دی‌های صوتی حفاظت شده
- حذف رمز (AACS) از دی‌وی‌دی‌های HD
- تماشای فیلم‌ها توسط اتصال نمایش دیجیتال (digital display connection) بدون كارت HDCP و با صفحه نمایش HDCP
- نمایش دیسك‌هایی روی PC با PowerDVD Ultra كه به‌طور معمول قابل نمایش نیستند
- حذف محدودیت‌های كاربری، امكان انتخاب زبان و زیرنویس بدون استفاده از منوی دیسك
- حذف محدودیت‌های تربیتی (Parental)
- حذف لوگوی پخش كننده و پیام‌های اخطار
- magic file replacement: تهیه كپی اصل با اسكریپت‌های XML
-مورد نیاز اساسی برای طرفداران تماشای فیلم‌ در خانه و با كامپیوتر خانگی
- دارای UDF 2.5 file ripper برای اجتناب از نیاز به نصب UDF 2.5 filesystem دیگر
- پشتیبانی کامل از زبان فارسی
- و...
جنبه‌های Blu-Ray:
- حذف رمز (AACS) از DVD های Blu-Ray
- حذف رمز محلی از DVD های Blu-Ray
- تماشای فیلم‌ها توسط اتصال نمایش دیجیتال (digital display connection) بدون كارت HDCP
- و ...

نکات:
این نرم افزار با نرم افزار DVDFab سازگار نیست و نبایستی به صورت هم زمان بر روی سیستم شما نصب باشند.

AnyDVD HD application will come with same functionality as AnyDVD, but with additional features for full HD-DVD (High Definition DVD) support, including decryption of HD-DVD movie discs.
Allows you to watch movies over a digital display connection, without HDCP compliant graphics card and HDCP compliant display. No need to buy an expensive monitor. Sweet!
Playback your discs on your PC with PowerDVD Ultra, which otherwise do not run (titles released by Studio Canal, The Weinstein Company, Kinowelt, Optimum Releasing).
AnyDVD HD is the "must have" utility for the serious home theater enthusiast using a media center / home theater PC.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- IBM-compatible PC with a minimum 2 GHz Pentium-class microprocessor and 512 MB RAM
- 2 MB hard-disk space
- AnyDVD HD required Windows 98 as the minimum OS for standard DVDs.
- For HD decryption / ripping the minimum OS is Windows 2000 (latest SP).
- PC Player software usually requires Windows XP SP2 as the minumum OS

مشخصات

شرکت سازنده: SlySoft Inc
قیمت: 79.00 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 10.3 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:00 - 91/10/18
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

 



 

 دانلود JewelCAD Pro v2.2.1 نرم افزار طراحی طلا وجواهرات
جواهرات به مثابه مجسمه های کوچکی هستند که نه تنها ایده اصلی مجسمه روی آنها پیاده شده بلکه به صورت کاربردی بر روی بدن افراد قابل حمل می باشند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای طراحی جواهرات را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. JewelCAD Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی طراحی جواهرات می باشد.این نرم افزار به صورت حرفه ای و سه بعدی اقدام به طراحی جواهرات می کند.اکثر جواهرسازان از دستگاه های تراشکاری جواهر برای ایجاد نقوش بر روی جواهرات استفاده می کنند.با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح های جواهرات خود را به صورت شیک و سه بعدی طراحی و بر روی دیسک یا فلش ذخیره و در دستگاه های تراشکاری بارگذاری کنید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
طراحی طلا وجواهرات به صورت حرفه ای
طراحی جواهرات به صورت سه بعدی
قابلیت بارگذاری طرح ها در دستگاه های تراشکاری
و...
 
 

 



 

 دانلود AKVIS MakeUp 2.5.313.8635 نرم افزار گریم و آرایش صورت
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری پرطرفدار از کمپانی AKVIS را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. AKVIS MakeUp نام نرم افزاری قدرتمند برای آرایش صورت، پوست و رفع ایراد های جزئی تصاویر است.این نرم افزار با بهبود پرتره های تصاویر و ترمیم خودکار ایراد های تصاویر جلوه ای بسیار زیبا را با تصاویر می دهد.اکثر مجلات مد و زیبایی حال حاضر جهان،از نرم افزار AKVIS MakeUp برای آرایش تصاویر مدل ها یشان استفاده می کنند.در واقع این نرم افزار در محیطی اشباع شده از امکانات و وسایل آرایشی به صورت حرفه ای اقدام به آرایش های مختلف روی صورت می کند. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
گریم و آرایش صورت به صورت حرفه ای
دارای کاربران میلیونی در سرتاسر جهان
بهبود پرتره های تصاویر و ترمیم خودکار ایراد ها
استفاده ی آسان و سریع
و...

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- فایل AKVISTrialReset را در محل نصب نرم افزار کپی نمائید و اجرا کنید.

 


 



پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 11:36 ::  نويسنده : مصطفی عباسپور

 

 دانلود بازی LEAGUE OF LEGENDS V1.0.0.141 افسانه ی کهن
 
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
طولانی ترین بازی قرن با 1.3میلیارد ساعت گیم پلی !

نام بازی: LEAGUE OF LEGENDS - V1.0.0.141
پلتفورم : pc
ژانر: RTS, Action, RPG, Online
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان:  English
کرک : Not Required
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
نوع انتشار : Official
مد بازی : 
حمایت توسط : Riot Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
 
 
بازی league of legends بر اساس مود معروف dota ساخته شده و به جرات می توان گفت بهترین بازی است که از روی این مود بازسازی شده حتی از خود dota هم بهتر می باشد .سازندگان بازی با گذاشتن قابلیتهای جدید در  بازی باعث این مهم شدند که بازی فوق العاده اعتیاد آوری در اختیارشما باشد.
 
 به عنوان مثال شما می توانید در هرکجای نقشه که باشید با زدن دکمه b به خانه برگردید و خود را ریکاوری نمایید همین مورد جزئی باعث شده بازی خیلی سریع شود و  چیزی که واقعا کمبودش در  dota و whon احساس می شود و خواهد شد .نکته ی دیگر آن  که قدرت تاورهای بازی هست که خیلی قویی بوده  و به راحتی قابل نابودی نیستند.در ضمن بازی گیمر را بخاطر مردن جریمه نخواهد کرد و مانند بازیهای هم سبک باعث کسر شدن پول از شما نمی شود. همین نکات کوچک باعث شده بازی فوق العاده لذت بخش شود. اگر فکر می کنید نوآوری های بازی فقط به همینجا ختم میشود سخت در اشتباهی هستید! گیمر کار خود را با لول 1 شروع می کند. که باید قهرمان خود را از میان  7قهرمان پیش فرض که هر هفته به صورت خودکار عوض می شوند انتخاب نمایید. با هر مسابقه ای که در این بازی خواهید داد مقداری تجربه و پوینت کسب می کنید.با تجربه می توانید در صفحه Masteri قابلیتهای جدیدی باز نمایید. که شامل سه حالت حمله میباشد.،دفاع و لوازم جانبی و ....با پوینت نیز قادر خواهید بود تا قهرمان های جدید را باز نمایید. و یا در صفه run برای قهرمان های خود وسیله های جدید تهیه کنید. یکی از بهترین قابلیتهای بازی همین دو صفحه هستند که تاثیر آنها را در بازی احساس می کنید. اما به هیچ وجه باعث از بین رفتن بالانس بازی نخواهند شد. از دیگر نقاط قوت بازی می شود به گرافیک زیبا و حیرت انگیز بازی اشاره کرد. که در عین سادگی دارای جزئیات بسیاری است طراحی هیرو ها واقعا شگفت انگیز است و هر کدام داستان مخصوص خود را دارند و با رفتن به قسمت champions در پروفایل خود قادر خواهید بود تا داستان های مربوطه را  بخوانید. سازندگان بازی برای هر قهرمان لباسهای جدید طراحی کرده اند. که فقط با پول واقعی قابل خریدن هستند. البته تعداد کمی از قهرمانان مثل ashe کاملا از بازی dota کپی شده اند. اما بیشتر قهرمانها مثل annie طراحی خلاقانه و جالبی دارند از نکات منفی بازی می توان به لانچره تخیلی آن اشاره کرد. که بعضی اوقات گیمر را مجبور خواهد کرد آپدیت دوباره برای بازی دریافت نمایید.هر چند که قبلا این مهم را انجام داده باشید. در کل روند بازی آنقدر جذاب بوده که  بتوان از این مورد نه چندان جزئی گذشت در آخر باید گفت که چنانچه دنبال یک بازی آنلاین جذاب و اعتیاد آور می گردید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. 
 
 
 
 
 
  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
 



پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 11:6 ::  نويسنده : مصطفی عباسپور

 

دانلود انیمیشن The Lorax 2012
|  انیمیشن The Lorax محصول 2012 با کیفیت DVDRip |

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی
سال انتشار :2012 
ستارگان: Zac Efron, Taylor Swift and Danny DeVito
کیفیت :خوب DVDRip
انکودر : Demitos@Ganool
زیرنویس فارسی :ندارد
اطلاعات کامل: IMDB
امتیاز: 6.5
زبان: انگلیسی
خلاصه داستان :
تد ، پسری 12 ساله ایست که در دنیای زندگی می کند که همه چیز غیر از انسان ها غیرواقعی و مصنوعی هستند.در این دنیا او عاشق دختری زیبا به نام ( اودری ) می شود و قصد دارد یکی از آرزوهای او را براورده سازد و آن آرزو این است که باید یک برگ از درختی واقعی پیدا کند.تد با یک موجود چموش جنگل به نام لوراکس همراه شده و در پی یافتن این درخت واقعی می باشد که....

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 

دانلود انیمیشن The Lorax 2012

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

 راهنمای عمومی رفع ارور اکسترکت:

اینجا کلیک کنید


 



 

دانلود Dream Aquarium Screensaver v1.234 - اسکرین سیور آکواریوم رویایی

Dream Aquarium Screensaver یک محافظ صفحه نمایش بی نظیر است که آکواریوم مجازی زیبایی را بر روی مانیتور شما شبیه سازی می کند تا از تماشای حرکت ماهی های رنگارنگ و مجازی آن لذت ببرید. داشتن یک آکواریوم مجازی و دیدن زندگی ماهی ها، غذا خوردن و حرکت آن ها لابه لای گیاهان آکواریوم که به صورت کاملاً سه بعدی در مقابل چشمان شما خواهد بود می تواند بسیار آرامش بخش باشد.

از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:
- حرکت های واقع بینانه ماهی ها
- شبیه سازی هر آنچه در محیط یک آکواریوم واقعی خواهید دید، حتی حباب  های هوا
- محیط رنگی جذاب و پویا، تغییر پرتوهای نور و تکان خورد گیاهان هنگام حرکت ماهی ها
- شبیه سازی دقیق ماهی ها با حرکت چشم و دهان
- امکان تغییر تنظیمات و حذف یا اضافه نمودن ماهی ها
- نمایش یک خرچنگ در پایین آکواریوم
- و ... 

 



 

دانلود Top Gear 2009: S13 - مستند تخته گاز: فصل سیزدهم

Top Gear یکی از بهترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی است. این برنامه که توسط سه مجری پر انرژی اجرا می شود ، از شبکه BBC پخش می شود و به بررسی تخصصی و تست جدیدترین اتومبیل های روز دنیا می پردازد ، از معایب و برتری های آنها نسبت به یکدیگر می گوید و به طور کلی خودرو را آنالیز می نماید و در حین انجام این کار حس بسیار خوبی به بیننده می دهد گویی که در آنجا حضور دارد و از نزدیک این مراحل را مشاهده می کند. ریچارد هموند که به اجرای این برنامه می پردازد غالبا سوار اتومبیلهای پرسرعت شده وانها را تست میکند. در راستای این مقایسات، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی را خلق میکند که هر بیننده ای را میخکوب می نماید. سفر به مکان های مختلف ، دیدار با شخصیت های گوناگون ، هیجان و بالا بردن سطح اطلاعات در رابطه با خوردرو های روز دنیا و چگونگی عملکرد آنها را می توان از ویژگی های این برنامه دانست. همچنین این برنامه زیبا در هر قسمت یکی از شخصیت های معروف را دعوت می کند و او را به انجام مسابقه و رانندگی فرا می خواند.

 



 

دانلود Pro Evolution Soccer 2012 + PesEdit Patch 3.5 - بازی فوتبال تکاملی 2012 + چ
(91/4/24) تغییرات:

پچ جدید با نام  PESEdit 2012 Patch 3.5 اضافه شد.

بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).

حرکات مدافعان و دروازه بان نیز به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت نموده و کاملاً نزدیک به واقعیت است. قابلیت های  دیگری هم مانند امکان قرار گیری کاربر به جای بازیکن، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه نیز امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان، چهره ها، ورزشگاه ها، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله، دفاع، دریبل و ... را فرا بگیرد.

ویژگی های بازی PES 2012:
- بهبود هوش مصنوعی بازی
- کنترل همزمان دو بازیکن
- کنترل بهتر توپ
- بهبود حرکت مدافعان و دروازه بان
- گرافیک زیبا در طراحی حرکات بازیکن، چهره ها و ...
- و ...
 

 



  دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 5 قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

اینترنت دانلود منیجر یا Internet Download Manager و به‌ اختصار آی‌دی‌ام ،یک نرم‌افزار مدیریت دانلود متن بسته ‌است که تنها برای سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌است. این برنامه می‌تواند به مدت ۳۰ روز توسط کاربر آزمایش شود ولی در پست امروز وبسایت میهن دانلود،می توانید نسخه جدید آن را به همراه فایل های رجیستر دریافت کنید و آن برای همیشه فعال کنید.بدون اغراق می توان گفت این نرم افزار به عنوان پرطرفدارترین نرم افزار مدیریت دانلود شناخته می شود و دارای چندین هزار کاربر از سرتاسر جهان است. آی‌دی‌ام سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد و کاربران می توانند با حداکثر سرعت فایل ها را از اینترنت دریافت کنند. شتاب دهنده ی دانلود، اين دانلود منيجر بدون اغراق یکی از قویترین الگوریتم های برنامه نویسی در جهان را دارد. آی‌دی‌ام با مرورگر های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا فایرفاکس ، گوگل کروم و... سازگاری کامل دارد و با اضافه کردن پلاگین آی‌دی‌ام در این مرورگر ها می توانید هر نوع فایلی را از صفحات وب دانلود کنید. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه آی‌دی‌ام محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. اینترنت دانلود منیجر می ‌تواند فیلم‌ هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌ توان فیلم را در قالب های مختلف بارگیری کرد. آی‌دی‌ام دانلودها را به هنگام دانلود،به چندرشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌تر انجام شود. اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید. از این برنامه می توان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
افزايش سرعت دانلود تا %500
سازگار با مرورگر های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، موزیلا فایرفاکس ، گوگل کروم و...
عاری از جاسوس‌افزار یا adware  
امکان دانلود فیلم های و صدا های آنلاین
امکان توقف در هنگام دانلود فايل و قابلیت  Resume
امکان زمان بندی دانلود فایل ها
پشتيباني از زبانهاي مختلف از جمله زبان فارسي
سازگاری کامل با نرم افزارهای امنیتی Kaspersky, ZoneAlarm, AVG, Avast, Avira, NOD32  و ...
Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
امکان دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
جلوگیری از دانلود فایل های تکراری

راهنمای نصب و رجیستر نرم افزار:
1- قبل از نصب نرم افزار،از پوشه ی Register فایل Disable Activation را اجرا کنید و کلیدی فشار دهید تا فایل اعمال شود.
2- چنانچه از ویندوز سون یا ویستا استفاده می کنید بر روی فایل Disable Activation کلیک راست کنید و و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.
3- نرم افزار را نصب کنید.
4- در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
5- در قسمت Control Panel بر روی قسمت User Accounts کلیک کنید و قسمت مربوط به Change User Accounts Control Settings را باز نمائید در پنجره باز شده تیک را با پایین ترین قسمت یعنی Never Notify بکشید تا تمامی مراحل نصب نرم افزار به درستی انجام گیرد. 
6- ممکن است با توجه به خاصیت ذاتی Patch ها، آنتی ویروس شما، فایل Patch  را به عنوان ویروس شناسایی کند و از اجرای آن جلوگیری کند.در اینصورت بهتر است آنتی ویروس خود را در طی فرآیند نصب غیرفعال کنید.
7- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. 
8- اگر از سیستم عامل ویندوز سون استفاده می نمائید برای اجرا کردن فایل  Patch.exe از میان گزینه های کلیک راست، گزینه ی Run as administrator را انتخاب کرده و از این طریق فایل Patch.exe را اجرا نمائید.




 


 



  دانلود Google Chrome v20.0.1132.43 مرورگر اینترنتی گوگل کروم

| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت| 
| آخرین تغییرات تا 24/تیر/1391| 
گوگل کروم یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد.این مرورگر همواره به عنوان یکی از سه مرورگر برتر جهان نام برده می شود.در پست امروز وبسایتمیهن دانلود،نسخه جدید مرورگر اینترنتی گوگل کروم را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. مرورگر اینترنتی گوگل کروم علاوه بر امنیت بسیار بالا در نگه داری اطلاعات کاربران دارای حالت مرور Privacy نیز هست که به کاربر این امکان را می دهد تا به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد.مرورگر گوگل کروم از امنیت بسیار بالایی در مقابل هکر ها برخوردار است در واقع با متن باز بودن مرورگر اکثر هکر ها از نفوذ و هک این مرورگر قدرتمند عاجز مانده اند.این مرورگر علاوه بر ویژگی های ذکر شده امکان Tab Browsing یا باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه، پشتیبانی از پلاگین های مختلف، Pop-up Blocker یا بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم و... را داراست. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
امنیت بسیار بالا در مقابل هکر ها و تهدیدات اینترنتی
دارای حالت مرور Privacy 
متن باز و رایگان بودن نرم افزار
امکان نصب پلاگین های مختلف
جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم
و...


 


 



 دانلود بازی PRO CYCLING MANAGER 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه
 
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

 
نام بازی: Le Tour de France 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Racing
نوع  فایل : RETAIL
زبان:  EN
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی :N/A
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
 
تور دوچرخه‌ای، دوچرخه‌سواری در فواصل طولانی است که لذت و استقامت را بر سودمندی و سرعت ترجیح می‌دهد. این تور می‌تواند یک سواری حمایتی یک روزه -مثلاً سواری برای خیریه- باشد که در آن تدارکات لازم در ایستگاه‌هایی در طول مسیر وجود دارند، یا سفری تک‌نفره یا گروهی که همهٔ وسایل، ابزارها، غذا، و پوشاک لازم باید حمل شوند. منابع مختلفی به تور اطراف فرانسه در دههٔ ۱۸۲۰ توسط نوجوانان ۱۵ و ۱۷ ساله اشاره دارند.



در ۱۷ فوریه ۱۸۶۹ جان مایال، چارلز اسپنسر و رولی ترنر از میدان ترافالگار لندن تا برایتون را به مدت ۱۵ ساعت و برای ۵۳ مایل رکاب زدند. روزنامهٔ تایمز که گزارشگری را برای دنبال کرن آن ها فرستاده بود آن را به مثابهٔ یک «همراهی چرخه ای فوق العاده»[۱] توصیف کرده است. در ماه مارس همان سال سه سواره لیورپول را به مقصد لندن ترک کردند و سفر سه روزهٔ آن ها بیشتر به تورهای سواری مدرن شبیه بود. این اشتیاق به کشورهای دیگر توسعه یافت. نیویورک تایمز از «شمار چرخه هایی که همچون شاتل ها از اینجا به آنجا پرواز می کنند» یاد کرد. اما در حالی که علاقهٔ انگلیسی ها کمتر از آمریکا بود، اما به مدت طولانی تری ادامه یافت. توسعه یافتن ماشینی که باید با پدال‌هایی که روی چرخ کوچک جلو بود حرکت می‌کرد، دسترسی به فواصل طولانی‌تر را میسر کرد. دوچرخه‌سواری که خود را «دراگون نور» می‌نامید در ۱۸۷۰ یا ۱۸۷۱ میلادی دربارهٔ سواری از لوییز به سالیسبوری در راستای انگلستان جنوبی گفت. عنوان کتاب او، چرخ‌ها و گلایه‌ها، بیانگر سفری کمتر از یک سفر بی‌رویداد است هرچند مک‌گورن می‌گوید «به‌نظر می‌رسد که علیرغم سطح بد جاده، خاک و نبود راهنما، سفری دل‌پذیر بوده است.» سفرها بیشتر ماجراجویانه شدند. جان فوستر فرسر و دو تن از دوستانش در ژوئیه ۱۸۹۶ برای سفر دور دنیا با دوچرخه‌های ایمنی حرکت کردند. آن‌ها ۱۹۲۳۷ مایل را با گذر از ۱۷ کشور، در مدت دو سال و دو ماه پیمودند. تا سال ۱۸۷۸ دوچرخه‌سواری تفریخی به‌خوبی در بریتانیا تأسیس شده بود تا به ایجاد کلاب تور دوچرخه‌ای منجر شد، که بعدتر به کلاب تور دوچرخه‌سواران تغییر نام یافت. این کلاب قدیمی‌ترین سازمان گردشگری ملی در جهان است. اعضای آن همچون اعضای دیگر کلاب‌ها، اغلب با یونیفرم سواری می‌کردند.
 
 
 
 
 
  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید 


  راهنمای نصب بازی  Le Tour de France 2012:

خروجی پسوند EXE دارد . 


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )

 


-------------------------------------------------------------------------------------------------

COMING SOON ...

 mihan
-------------------------------------------------------------------------------------------------


System Requirements:
OS: WINDOWS XP SP2/WINDOWS VISTA SP1/WINDOWS 7
Processor: AMD/INTEL 2.2 GHZ
Memory: 1024 MB (XP)/2048 MB (VISTA/7) 3D GRAPHICS CARD: 128 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS.
Graphics: 2.0 COMPATIBLE NVIDIA GEFORCE 6600/ATI RADEON X700/INTEL HD MINIMUM RESOLUTION: 1024X768
DirectX: 9
Hard Drive: 7 GB
Sound: DIRECTX 9 COMPATIBLE 

 
 
 دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه


 



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

شهر کامپیوتر
ارائه دهنده نرم افزار وبازی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر کامپیوتر و آدرس pc-city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 2968
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1